صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 2596  |  صفحه ۲ | سیاست روز  |  تاریخ: 12 دی 1401
    به تهدیدات احتمالی رژیم صهیونستی قاطع پاسخ می‌دهیم
    فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط جمهوری اسلامی ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد. امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۲۰۰ ماموریت در این رزمایش پیش بینی شده بود که بخشی از این ماموریت‌ها به این دو ناوگروه واگذار شد. یک ناوگروه، ماموریت خود را در فاصله بیش از ۲۵ هزار کیلومتری از نقطه‌ای که ما ایستاده‌ایم، انجام داد و ناوگروه دیگر در باب‍المندب توانست با موفقیت ماموریت خود را به سرانجام رساند.
    وی با بیان اینکه رزمایش‌ها معمولاً حاوی پیام صلح و دوستی برای ملت‌های منطقه و کشورهای دوست و هم‌سو است، افزود: پیام دیگر رزمایش‌ها برای دشمنان و بدخواهان است. بدخواهان جمهوری اسلامی ایران بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و حدود و ثغور و کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی این کشور عزیز در ماموریت خود جدی هستند و پاسخ هرگونه تهدید را با قاطعیت خواهند داد.
    فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اکنون در بدترین وضعیت در تاریخ حیات بی‌ریشه خود  قرار دارد، تصریح کرد: به همین دلیل، نخست وزیر آن رژیم مجبور شده تا با افراطی‌ترین افراد ائتلاف انجام دهد تا بتواند کابینه به هم ریخته خود را سر و سامان بدهد.
    وی ادامه داد: گاهی یاوه‌گویی‌هایی را از رژیم صهیونیستی و بعضی مسئولان آن‌ها می شنویم، از اینجا به آن‌ها پاسخ می دهیم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط جمهوری اسلامی ایران شود به طور قاطعانه و با پاسخ چند برابری آن را جواب خواهند داد.
    سرلشکر موسوی بیان کرد: رزمایش‌ها معمولا برای بازدارندگی و ایجاد امنیت هستند و برای این اجرا می‍شوند که کشورهای متجاوز و کسانی که خوی تجاوزگری و تمامیت‌طلبی دارند اگر احساس کنند که می‍توانند به کشور دیگری دست تجاوز دراز کنند، ممکن است در محاسبات خود اشتباه کنند.