صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 2625  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 12 دی 1401
    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان :
    عارضه یابی و احصاء مشکلات واحدهای تولیدی مستمرا توسط شرکت شهرک های صنعتی صورت می پذیرد
    جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ، مسئولین شهرستانی و واحدهای صنعتی شهرستان رضوانشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
     مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان  ضمن تقدیر از فعالان عرصه تولید و اشتغال و با اشاره به اهمیت تولید در کشور بیان داشت:  جایگاه و اهمیت تولید بر کسی پوشیده نیست  و  فعالان این حوزه  از جایگاه والا ، حساس و بزرگی برخوردارند ،  بنابراین واجب و لازم است که از  حمایت همه جانبه برخوردار باشند.
    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع عارضه یابی و احصاء مشکلات واحدهای تولیدی مستمرا توسط شرکتهای شهرک های صنعتی صورت پذیرفته و امری توقف ناپذیر می باشد. محبوبی با بیان اینکه  از خرداد ماه سال گذشته تاکنون موفقیت چشمگیری در این خصوص حاصل شده است ،افزود : برخی از واحدهای تولیدی این شهرستان با تزریق سرمایه در گردش می توانند افزایش چند برابری در تولید و تعداد اشتغال داشته باشند. وی با بیان اینکه ما نباید بگذاریم هیچ واحد تولیدی  به مرحله رکود برسد اظهار داشت : موضوعاتی همچون فعال سازی واحدهای راکد، توسعه اراضی شهرک و پیش تصفیه فاضلاب خروجی توسط واحدهای تولیدی از مباحث با اهمیتی است که باید مدنظر قرار  گرفته و  در این خصوص اقدامات عملی  انجام شود. فرماندار رضوانشهر نیز در این نشست ضمن تقدیر از مجموعه شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان رضوانشهر  با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: در میان مجموعه  مدیران عزم و اراده جدی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی  وجود دارد.  صفوی  تاکید کرد:  ادارات صمت ، تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رضوانشهر  با پایش واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی سکام ، ظرفیت‌های موجود را شناسایی و با تلاش دوچندان مشکلات را رفع و باعث رونق اشتغال و تولید شوند.