صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 2653  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 12 دی 1401
    تویوتا پروباکس با کیت بدنه مشابه لندروور دیفندر معرفی شد!
    تویوتا پروباکس یکی از ناشناخته‌ترین خودروهای این خودروساز برای ماست و حالا به لطف تلاش‌های یک تیونر ظاهری شبیه لندروور دیفندر پیدا کرده است. نمایشگاه خودروی توکیو مکانی عالی برای پیدا کردن خودروهایی غیرعادی است و تیونری به نام ESB استایل تمامی سعی خود را انجام داده تا خودرویی متفاوت را به نمایش بگذارد. منظور ما همان تویوتا پروباکس است که با کیت جدید این تیونر ظاهری مشابه لندروور دیفندر پیدا کرده است. این خودرو همچنین به لطف افزایش ارتفاع سیستم تعلیق می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن در خارج از جاده داشته باشد.
    سپر جدید تویوتا پروباکس ESB استایل شبیه دیفندر بوده و روی ظاهر کلی این استیشن ژاپنی تأثیر به سزایی داشته است. نشان تویوتا نیز جای خود را به نوشته TFENDER در کاپوت داده و چراغ‌های هالوژنی نیز به گونه‌ای تغییر یافته‌اند که شبیه چراغ‌های LED لندروور باشند. ظاهر جدید پروباکس با ستون C همرنگ بدنه همراه شده تا ما را بیش ‌از پیش به یاد دیفندر بیندازد. کیت سیستم تعلیق نیز باعث می‌شود ارتفاع این خودرو ۳۰ یا ۴۰ میلی‌متر بیشتر شود. رینگ‌های آلیاژی سفید رنگ CLS TC01 با لاستیک‌های آفرود نیز جزو دیگر تغییرات تویوتا پروباکس خواهند بود. در بخش عقب نیز می‌توانیم یک سپر سفارشی با فلاپ بزرگ و پوشش جدید روی چراغ‌ها را تشخیص دهیم.
    تصویری که ESB استایل روی شبکه‌های مجازی منتشر کرده ظاهراً تغییراتی دیجیتالی داشته است. البته تصویر واقعی پروتوتایپ چند هفته پیش این تیونر ثابت می‌کند TFENDER واقعاً تولید شده و در دسترس است. ما منتظر تصاویر بیشتر از این خودرو خواهیم ماند. شایان ذکر است کیت بدنه CLS فاکس این شرکت را می‌توان برای تمامی نسخه‌های تویوتا پروباکس سری ۱۶۰ شامل نسخه اولیه معرفی شده در سال ۲۰۰۲ و نسخه فیس لیفت سال ۲۰۱۴ سفارش داد. همین کیت برای مزدا فامیلیا که نسخه ریبج شده از پروباکس است قابل سفارش خواهد بود. در نظر داشته باشید که پروباکس به‌صورت مسافری و تجاری سبک در دسترس بوده و یک استیشن ارزان‌قیمت با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی کم‌مصرف محسوب می‌شود.
    نکته جالب اینکه TFENDER خودرویی تک ساخت نبوده و کیت CLS فاکس در دسترس عموم قرار دارد. ESB استایل قبلاً گفته بود این کیت در کل قیمت ۲۴۳۵ دلاری خواهد داشت و خود مالک نیز باید خودرو را در اختیار این شرکت بگذارد. تیونر یاد شده علاوه بر پروباکس در حال کار روی خودروی هوندا N-Van نیز هست تا یک کیت مشابه دیفندر را برای آن نیز تولید کند. این کیت جدید هم از فوریه ۲۰۲۳ در دسترس مالکان N-Van خواهد بود.