سرمقاله

چند نکته درباره نمایشگاه کتاب تهران / سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ با آخرین دستاوردهای فناورانه
  • از صدر نشینی ژرمن ها تا برد مجارستان در وقت اضافه با تلویزیون اینترنتی آرپا
  • وزیر ارتباطات فیبرنوری و ۱۰۰۸مین سایت 5G ایرانسل را افتتاح کرد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 27963  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 23 اردیبهشت 1403
    در سومین روز کاری نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران امضا شد
    تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شرکت های ملی حفاری و توسعه حفاری تدبیر
    شرکت های ملی حفاری ایران و توسعه حفاری تدبیر در حاشیه سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند .
    به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این تفاهم‌نامه با حضور حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و علی فروزنده مدیرعامل شرکت توسعه تدبیر در سالن ۸ نمایشگاه بین‌المللی نفت به امضای طرفین رسید.
    در آیین امضای این تفاهمنامه گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران، حفاری چاه های نفت و گاز را کاری سخت، پیچیده و مبارزه با طبیعت خشن و با ریسک بالا عنوان کرد و گفت: در عملیات حفاری تنوعی از تخصص ها و تکنیک های فنی کاربرد داشته تا یک حلقه چاه نفت یا گاز به تولید برسد.
    مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: دکل حفاری نماد این صنعت استراتژیک است و خدمات متنوع با تخصص و تجهیزات گوناگون در میادین نفتی ارائه می شود تا فرآیند تولید و بهره برداری از میادین محقق گردد.
    در ادامه فروزنده ضمن تاکید بر همکاری هر دو شرکت در تحقق برنامه های پیش رو گفت: در سال های گذشته در اجرای پروژه ها همکاری و تعامل مثبتی با ملی حفاری در حفر چاه های نفت و گاز شکل گرفته و بی شک تفاهمنامه امروز استمرار و نوید بخش افزایش کارایی و سرعت بخشیدن در اجرای تعهدات قراردادی است.
    مدیرعامل شرکت توسعه حفاری تدبیر در همین ارتباط اظهار امیدواری کرد گسترش تعامل سازنده با مجموعه شرکت ملی حفاری ایران به ویژه در پروژه چشمه خوش موجب شود تا با کاهش زمان و هزینه، اجرای این طرح توسعه ای شتاب گیرد.