سرمقاله

چند نکته درباره نمایشگاه کتاب تهران / سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ با آخرین دستاوردهای فناورانه
  • از صدر نشینی ژرمن ها تا برد مجارستان در وقت اضافه با تلویزیون اینترنتی آرپا
  • وزیر ارتباطات فیبرنوری و ۱۰۰۸مین سایت 5G ایرانسل را افتتاح کرد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 27964  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 23 اردیبهشت 1403
    با یک هزار و 600 انعکاس خبری در رسانه های چاپی و مجازی
    پوشش اخبار شرکت گاز آذربایجان شرقی تقویت شد
    ابتکار - ماهان فلاح: رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: طی سال گذشته و در سایه ارتباط موثر با رسانه ها، بیش از یک هزار و 600 خبر، محتوا و عملکرد اجرایی شرکت در رسانه های چاپی، الکترونیک و مجازی بازنشر داشته است.
    وحید رضازاده آذری با اشاره به اهمیت رسانه و قلم خبرنگاران در تحقق جهاد تبیین و شفاف سازی عملکرد اجرایی، افزود: در سال گذشته تلاش شد با تدوین پیوست رسانه ای، ایجاد بانک اطلاعاتی رسانه ای، برگزاری نشست خبری و تور رسانه ای، ایجاد گروه های ارتباطی در شبکه های مجازی، نظرسنجی و نیازسنجی از اهالی رسانه، عقد تفاهم نامه های همکاری رسانه ای و... در ایجاد ارتباط موثر با اصحاب قلم تلاش شود. رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در سال جدید نیز با توجه به شعار سال و نقش رسانه در تبیین عملکرد اجرایی و شفاف سازی خدمات به عنوان مهم ترین رکن مردمی سازی، نقش رسانه بیش از پیش پررنگ خواهد بود.
    رضازاده آذری رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیشترین آمار بازنشر خبری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به ترتیب مربوط به پایگاه های خبری، روزنامه ها، خبرگزاری ها و شبکه های مجازی بوده است.
    رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، تصریح کرد: باید با سلاح قلم به جنگ تهاجم فرهنگی حرکت کرده و با بیان واقعیت ها و امیدآفرینی خدعه های استکبار را نقش بر آب کنیم و بدیهی است طی این مسیر در سایه رسانه های متعهدی میسر است که با ایمان به ایرانی آباد، روشنگرانه قلم در دست گرفته و با نقدی سازنده و تعاملی دغدغه مندانه همیار شرکت های خدمات رسان در ارتقای رضایت مردمی هستند.