سرمقاله

نقش رسانه ها؛ بایدها و نبایدها ‪/‬ شهاب زمانی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام شد.
  • فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل ویژه انتخابات
  • تماشا و پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 29465  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 21 خرداد 1403
    اعلام ظرفیت‌های ایرانسل برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

    با اعلام رسمی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ایرانسل با هدف هم‌افزایی در تولید و انتشار محتواهای تبلیغاتی، ظرفیت‌های تلویزیون اینترنتی لنز را در اختیار نامزدهای انتخابات قرار می‌دهد.

    به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود و با هدف ایجاد دسترسی همگانی به برنامه‌های تبلیغی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران و کمک به افزایش مشارکت در انتخابات، ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغاتی خود را در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار داده و در همین رابطه، با اعلام آمادگی خود طی نامه‌ای به سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، امکان بهره‌مندی از ظرفیت انتشار محتوای پلتفرم لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل را هم‌سو با برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تشریح کرد.

    در همین رابطه، در بخش شبکه‌های اختصاصی در وب‌سایت و اپلیکیشن لنز، امکان ایجاد کانال اختصاصی برای هر نامزد وجود دارد تا تمامی کاربران تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل با مراجعه به صفحه اختصاصی هر یک از نامزدهای حاضر در انتخابات، محتواهای منتشر شده توسط ستاد آن کاندیدا را مشاهده کنند. در کانال اختصاصی هر نامزد، امکان انتشار محتواهای مختلفی از جمله مصاحبه، گزارش، کلیپ ویدیویی و… وجود دارد که این محتواها به صورت تجمیع شده، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

    لنز ایرانسل در بخش پخش زنده نیز، امکان پخش مستقیم مناظره‌ها، گردهمایی‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به صورت زنده و مستقیم، و نیز تولید برنامه‌های انتخاباتی مانند مناظره را فراهم کرده است. همچنین امکان پخش محتوا در دیگر سکوهای صوت و تصویر فراگیر نیز فراهم شده است.

    ایرانسل همچنین در مدت مجاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، سایر ظرفیت‌های تبلیغی و حمایتی خود را نیز در صورت درخواست ستادهای انتخاباتی نامزدها، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

    اپلیکیشن لنز، به عنوان IPTV دارای مجوز از سازمان صداوسیما، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.