سرمقاله

اقتصاد و فرهنگ ‪/‬ آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام شد.
  • فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل ویژه انتخابات
  • تماشا و پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 29641  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 23 خرداد 1403
    تماشا و پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل

    لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (EURO 2024) را به صورت زنده پخش می‌کند و برای تماشا و پیش‌بینی این مسابقات، جوایز ویژه‌ای تدارک دیده است.

    به گزارش روابط عمومی ایرانسل، جام ملت‌های اروپا (EURO 2024)، هفدهمین دوره از رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا است که از ۲۵ خرداد ۱۴۰۳، با نبرد تیم ملی آلمان، میزبان رقابت‌ها مقابل اسکاتلند، در بازی افتتاحیه آغاز می‌‎شود و  لنز ایرانسل تمام مسابقات این رویداد را به صورت زنده پخش می‌کند.

    در این رقابت‌ها که تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد، ۲۵ تیم در ۶ گروه با یکدیگر مسابقه می‌دهند. کاربران لنز می‌توانند با تماشای مسابقات و یا پیش‌بینی نتایج بازی‌ها، امتیاز لنزکلاب خود را افزایش داده و در قرعه‌کشی جوایز ویژه لنز، شرکت کنند.

    کاربران می‌توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای فوتبال، ۴۰ امتیاز کسب کرده و با افزایش امتیاز خود، در قرعه‌کشی جوایزی شامل سه گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23FE و دو هندزفری Galaxy Buds 2، شرکت کنند. مراجعه به بخش «لنز کلاب» و پیش‌بینی نتیجه مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ نیز بخش دیگری از این جشنواره فوتبالی لنز است که امتیاز کاربران و شانس برنده شدن جوایز را برای آن‌ها افزایش می‌دهد.

    علاقه‌مندان به پیش‌بینی نتیجه این رقابت‌های مهم، تا پایان دقیقه ۶۰ بازی، امکان پیش‌بینی نتیجه را دارند و در صورتی که به همه سؤالات لنزکلاب درست پاسخ دهند، ۳۰ امتیاز به دست می‌آورند. از سویی برای کاربران این امکان فراهم شده تا پاسخی که ثبت کرده‌اند را تا دقیقه ۳۰ مسابقه، بدون کسر امتیازهای خود، ویرایش کنند. از دقیقه ۳۱ تا ۶۰ مسابقه با از دست دادن ۵ امتیاز و از دقیقه ۶۱ تا ۷۵ با پرداخت ۱۰ امتیاز، امکان ویرایش پاسخ سؤالات، وجود دارد.

    کاربران در نظر داشته باشند که تنها یک بار امکان ورود به صفحه پیش‌بینی مسابقه فوتبال در بخش لنزکلاب را دارند و در صورتی که حین بازی به هر دلیلی صفحه بازی بسته شود، امکان ثبت جواب از دست رفته و تنها امکان ویرایش پاسخ‌ها وجود دارد.

    در نهایت کاربران لنز که چه از طریق لنزکلاب و چه از طریق ماراتن لنز کسب امتیاز کرده‌اند، لازم است تا به صفحه دریافت جایزه مراجعه کرده و با تبدیل امتیازهایشان، شانس خود را در قرعه‌کشی سامسونگ گلکسی S23FE و دو هندزفری Galaxy Buds 2، افزایش دهند.

    اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.