سرمقاله

حمله به نهادهای حکومتی در برزیل ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • پرونده مرکز مبادله در دیوان عدالت اداری آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 3027  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 20 دی 1401
    بیانیه وزارت دفاع در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی
    توهین به مقدسات ادیان الهی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست
    وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای اقدام موهن نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی را محکوم کرد.
    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در این بیانیه آمده است:
    اقدام موهن و نابخردانه نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی، رسوا کننده چهره مخدوش و کریه غرب و نمایانگر پوشالی بودن آزادی ادعایی آنهاست.
    چراغ فروزان ‌ مرجعیت علمی و دینی اسلام متصل به خزائن و معادن معنوی و الهی ، هرگز خاموش شدنی نیست. وقوع رویداد هایی از این دست نشان دهنده اوج تزویر سران غربی، سردرگمی و هراس جوامع سکولار و خودکامگی و استبداد تفکر ماتریالیستی است که به پوچی و انزوای هر چه بیشتر این جوامع منجر گشته و باعث به وجود آمدن انواع مشکلات روحی و روانی از جمله خودکشی ، آزار و اذیت جنسی و خشونت و توهین به ادیان الهی و ...در این کشور ها گشته است.
    جهان امروز دلزده از ابتذال و خسته از نگاه حیوانی به انسان ها است ،جهان امروز تشنه احترام به نوع بشر و شیفته آگاهی و معنویت است؛ نور تابان معرفت و حقیقت جویی دین اسلام مرز نمی شناسد و تمام هراس و دلواپسی دنیای مادی گرای غرب از آگاهی و درک مردم آزاده جهان از حقایق اسلام ناب محمدی است که سالها توسط این کشور ها مورد سانسور خبری و دیکتاتوری رسانه ای امپراطوری زر و زور و تزویر قرار گرفته است.
    وزارت دفاع ضمن محکومیت شدید این اقدام تاسف بار و منزجر کننده خواهان برخورد جدی و قاطع دستگاه های متولی و محکومیت این اقدام توسط انسان های آزاده و ادیان الهی، مجامع و گروه های حقوق بشری، نهادهای مذهبی با این موضوع است.چرا که توهین به مقدسات ادیان الهی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و در تمامی مکاتب و مذاهب امری ناپسند و نکوهیده است که وجدان های بیدار و آگاه هرگز آن را بر نمی تابند.