سرمقاله

بازگشت به زندگی! ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • رونمایی از مدل‌های زبانی فارسی همراه اول با حضور وزیر ارتباطات
  • افتتاح سرویس FTTX Pro ایرانسل توسط وزیر ارتباطات / ثبت بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه ایرانسل
  • زمان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری دوساعت تمدید شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 30483  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 09 تیر 1403
    بازدید قائم‌مقام وزیر صمت و معاون وزیر ارتباطات از غرفه‌ ایرانسل

    دکتر سیدمهدی فرحی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی و دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از غرفه ایرانسل در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، بازدید کردند.

    به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در اولین روز از برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ نمایشگاه، میزبان دکتر سیدمهدی فرحی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی و دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران بود.

    در طی این بازدید فرحی با تمرکز بر حوزه‌های فیبرنوری و نسل پنج تلفن‌همراه در غرفه ایرانسل، از اقدام‌های پیشرو ایرانسل در توسعه آخرین نسل‌های شبکه ثابت و همراه تقدیر کرد و فعالیت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، حائز اهمیت دانست.

    معاون وزیر ارتباطات نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های ایرانسل در توسعه همه جانبه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها گفت: مهمترین برنامه توسعه‌ای دولت سیزدهم در حوزه شبکه ثابت، توسعه شبکه فیبرنوری بود که با کمک ایرانسل و سایر اپراتورها، به رکورد ایجاد دسترسی برای ۸.۵ میلیون خانوار رسیدیم و این مهم با برنامه‌های راهبردی وزارت ارتباطات، ادامه دار خواهد بود.

    اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، شرکت کرده است و با نگاهی جامع و در تمام حوزه‌های فعالیت خود، شامل حوزه‌های فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (ایرانسل لبز)، خدمات ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، توسعه شبکه و زیرساخت، منابع انسانی، بومی سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… است که با ایجاد ایستگاه‌هایی در غرفه ایرانسل، پاسخگوی نیازهای بازدیدکنندگان و مشترکان است و همچنین شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین، میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

    در روز اول الکامپ ۱۴۰۳، غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) توسط وزیر ارتباطات افتتاح و از سرویس FTTX Pro ایرانسل نیز رونمایی شد. همچنین ایرانسل امروز توانست بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه 5G-SA خود را با عدد ۷.۵ گیگابیت بر ثانیه، به ثبت برساند تا بار دیگر رکورد سرعت اینترنت در ایران را جا‌به‌جا کند.

    علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل، می‌توانند تا ۱۲ تیر، از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده و به سالن اصلی نمایشگاه «سالن ۳۸»، مراجعه کنند.