سرمقاله

خواست یکجانبه غرب از تهران / جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول ویژه تمامی متولدین 1373
  • میزبانی همراه اول از مدیران بانکی در نمایشگاه صنعت مالی ایران
  • حضور همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 32823  |  صفحه ۸ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 24 مرداد 1403
    فراهم شدن امکان وکالتی نمودن غیرحضوری
    حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»
    به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، امکان وکالتی نمودن کلیه حساب‌های «بانک پاسارگاد» به منظور ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو به صورت غیرحضوری فراهم گردیده است. در این راستا، هم‌میهنان محترم می‌توانند از روز یکشنبه مورخ 1403/05/21 تا ساعت 24:00 روز شنبه مورخ 1403/05/27 با مراجعه به آدرس vbank.bpi.ir در خصوص وکالتی نمودن حساب خود به‌صورت غیرحضوری، اقدام نمایند.
    حسب اعلام «شرکت ایران‌خودرو»، مبلغ لازم برای شرکت در این مرحله، 2،300 میلیون ریال (230 میلیون تومان) است؛ لذا، مشتریان گرامی می‌توانند یکی از حساب‌های «انفرادی» یا «مشترک دارای حق برداشت به تنهایی خود» از جمله «حساب دیجیتال» در «برنامک ویپاد» با موجودی مساوی یا بیش‌تر از مبلغ یادشده را وکالتی نمایند.
    متقاضیان محترم می‌بایست پس از تأمین وجه و وکالتی نمودن حساب خود، به منظور ثبت‌نام یکی از محصولات ارائه شده توسط شرکت مذکور، از روز چهار‌شنبه مورخ 1403/05/24 تا روز سه‌شنبه مورخ 1403/05/31 به تارنمای ikcosales.ir مراجعه و مطابق با شرایط عمومی مندرج در سامانه یادشده، ثبت‌نام اولیه را انجام دهند؛ شایان ذکر است، ثبت‌نام در سامانه یادشده، 48 ساعت پس از وکالتی نمودن سپرده، امکان‌پذیر خواهد بود.
    در این ارتباط، الزام به وکالتی نمودن سپرده و مسدودی آن، صرفاً برای متقاضیان عادی شرکت در این مرحله از طرح پیش‌فروش محصولات «شرکت ایران خودرو» است.