سرمقاله

راه دشوار دولت چهاردهم ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • گیفت کارت آمریکا یا کانادا؟ کدام بهتر است؟
  • هزینه حمل ماشین با قطار (راهنمای خرید بلیط + شرایط)
  • تبلیغات در روبیکا و هرآنچه که باید در مورد آن بدانید
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 33297  |  صفحه ۳ | جامعه  |  تاریخ: 01 شهریور 1403
    درمان، مهمترین موضوع در بنیاد شهید است
    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مهمترین موضوع در بنیاد شهید موضوع درمان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است. به گزارش ایلنا، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی که به مناسبت روز پزشک برگزار شده بود، ضمن تبریک روز پزشک گفت: امیدواریم برگزاری و نامگذاری چنین مناسبت‌هایی بستری را برای اهدافی که مدنظر ماست، با کمک شما محقق کند.
    وی ادامه داد: یکی از ویژگی های انسان این است که انسان با طبیعت پیرامون خود ارتباط برقرار می کند و هم با پدیده‌ها و هم با واژگانی که به کار گرفته می‌شود و این ارتباط بسیار سریع است و به صورت ناخودآگاه در ذهن انسان شکل می‌گیرد و یا سریع نیست. رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: عناوین مسئولیت هم اینطور است. در واژه شهید بی‌اختیار یک قداست شکل می‌گیرد و احساس تواضع به انسان دست می‌دهد، زمانی که عنوان پزشک را استفاده می‌کنیم مثل دیگر واژگان ارتباط برقرار شده و حال انسان خوب می‌شود و حس آرامش به فرد دست می‌دهد.
    وی خطاب به پزشکان حاضر در جلسه گفت: جایگاه خود و این روز را دریابید و از خدا بخواهیم که در این روز خدا به ما توفیق دهد. او با اشاره به حضور فرزند شهیدی که پزشک بود و در عرصه سلامت فعال بود و در دوران کرونا به شهادت رسید، گفت متوجه شدیم که خارج از محیط بیمارستان هم خدمات زیادی ارائه می‌کرده است.
    وی با بیان حدیثی از امام صادق (ع) در این باره تصریح کرد: این توفیق بزرگ نصیب شما شده که در این مسیر تلاش کنید، توقع ما در بنیاد این است که با توجه به مهمترین موضوع بنیاد که درمان است در کارگروه‌های معاونت بهداشت درمان حضور پیدا کرده و زمان اختصاص دهید که شاهد تحولی در حوزه بهداشت و درمان باشیم.