سرمقاله

راه دشوار دولت چهاردهم ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • گیفت کارت آمریکا یا کانادا؟ کدام بهتر است؟
  • هزینه حمل ماشین با قطار (راهنمای خرید بلیط + شرایط)
  • تبلیغات در روبیکا و هرآنچه که باید در مورد آن بدانید
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 33333  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 01 شهریور 1403
    کتاب‌هایی درباره «برند»
    کتاب «کنشگری برند» نوشته راشِل بِنر و «برند نقشه راه و استراتژی» نوشته کارن تایبر لی‌لند راهی بازار کتاب شده‌اند. به گزارش ایسنا، کتاب «کنشگریِ برند: تلاش برای نمایشِ پیشرفته جنبش‌هایِ اجتماعی در تبلیغات» نوشته راشل بنر با ترجمه گروه مترجمان انتشارات «دهکده هوسم» در ۱۷۰ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۲۵ هزار تومان در انتشارات یاد شده عرضه شده است.
    در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: برندها و آژانس‌های تبلیغاتی همواره از انرژی فرهنگی جنبش‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان جدید و تبلیغ محصولات خود استفاده کرده‌اند. کتاب حاضر چکیده تحقیقاتی است از خانم راشل بنر که در آن تلاش شده نشان داده شود که برندها و آژانس‌های تبلیغاتی همواره از انرژی فرهنگی جنبش‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان جدید و تبلیغ محصولات خود استفاده کرده‌اند. این کتاب به قطع ارتباط تلاقی جنبش‌های اجتماعی و بازاریابی و به‌ نادیده گرفته شدن آن توسط فعالان صنعت تبلیغات می‌پردازد و به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا به گفتمان انتقادی پیرامون جنبش‌های اجتماعی و برندها توجه کنند، چراکه منجر به موفقیت صنعت تبلیغات و ایجاد اتحادی پیشرو با جنبش‌های اجتماعی می‌شود.
    همچنین کتاب «برند نقشه راه و استراتژی» نوشته کارن تایبر لی‌لند با ترجمه گروه مترجمان انتشارات دهکده هوسم در ۲۹۷ صفحه باشمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۸۵ هزارتومان منتشر شده است.
    در پشت جلد کتاب آمده است: دیدگاه پویا و بی‌پرده آقای کارن لی‌لند به وضوح به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان برند شخصی خود را با استفاده از سرمایه بصری، فکری و احساسی به‌طور مؤثر عمل کنید! بصیرت و راهنمایی‌هایِ گام‌به‌گامی که ایشان درباره چگونگی تمایز خود به‌عنوان برند و افزایش سرمایه برندتان ارائه می‌کنند، در دنیای برندسازی فرا رقابتی امروز به‌جا و ضروری است. این کتاب باید توسط کسانی که می‌خواهند با بهره‌گیری از خلاقیت و با ارتقاء ویژگی‌های برند خود و ارتباط معنادار با تمام پتانسل برند خود در میان شلوغی‌ها متمایز شوند، خوانده شود. (توماس دبلیو، تاجر و مدیرسابق بازاریابی و روابط خارجی شرکت پژوه فرانسه)