صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم: وام ازدواج غیرنقدی محدود به بانک‌های دولتی نشود
  • حضور همراه اول در سومین نمایشگاه رصتا
  • مکالمه رایگان و بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت هفته وحدت
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 34474  |  صفحه ۸ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 27 شهریور 1403
    دکتر بهاری فر در حاشیه افتتاح ساختمان جدید شعبه مشهد عنوان کرد
    سیاست کاری شرکت بیمه حکمت صبا شعبه محوری است
    دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا ضمن افتتاح ساختمان جدید شعبه مشهد ، با حضور در جمع کارکنان شعبه و نمایندگان فروش استان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت و نقش کلیدی شعب در موفقیت شرکت تاکید کرد که با اجرای سیاست شعبه محوری ، اختیار عمل و مسئولیت بیشتری به شعب واگذار خواهد شد تا بتوانند با توجه به نیازها و شرایط بومی و محلی ، خدمات بهتر و سریع تری را به مشتریان به خصوص جامعه سهامداری ارائه دهند.
    به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، دکتر بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت با اشاره به اینکه درگذشته بیش از ۸۳ درصد پرتفوی شرکت در بخش های ثالث و درمان اختصاص داشته است ، اظهار داشت : با اتخاذ تدابیر جدید و اصلاح ترکیب پرتفوی شرکت ، موفق شدیم جلوی تمدید قراردادهای زیانده را گرفته و به سمت فعالیت های سودآورتر حرکت کنیم . ایشان با بیان اینکه در صنعت بیمه باید هرروز یاد بگیریم ، بر لزوم یادگیری مستمر و به روز رسانی دانش کارکنان تاکید نمود.
    مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با اشاره به تعداد بالای سهامداران شرکت ، گفت : امروز شرکت بیمه حکمت صبا بالاترین تعداد سهامدار را در بین نیروهای مسلح را داراست و ارتش جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد . سهامداران ما صبور و قدرشناس هستند و ما باید اعتماد این سرمایه های ارزشمند را جلب و رضایتمندی آنها را افزایش دهیم . ایشان در ادامه افزود : برای جلب اعتماد سهامداران و موفقیت در بازار رقابتی بیمه می بایست چابک بشویم و این چابکی زمانی اتفاق می افتد که دانش بیمه ای داشته باشیم و همه ارکان شرکت باید خودشان را به دانش بیمه مجهز نمایند .
    دکتر حجت بهاری فر ضمن اشاره به ترکیب جدید اعضای هیات مدیره و ابراز رضایت از این ترکیب گفت : هیات مدیره جدید ترکیبی از افراد با تجربه و کارآمد است که در راستای بهبود عملکرد و ارتقای جایگاه شرکت بیمه حکمت صبادر صنعت بیمه صورت گرفته است . از سوی دیگر مصوبه مهمی در شورای عالی بورس به تصویب رسید که بر اساس آن ، سهام بانک سپه به ارتش جمهوری اسلامی ایران منتقل خواهد شد. با اجرایی شدن این مصوبه ، ارتش مالکیت بیش از ۶۰درصد از سهام بیمه حکمت صبا را در اختیار خواهد گرفت .
    دکتر بهاری فر در ادامه افزود : این تغییرات تنها آغاز راه است و برای رسیدن به اهداف بلندمدت شرکت نیازمند تلاش جمعی همه همکاران هستیم . اگر بخواهیم به جای مناسب برسیم همه باهم باید رشد کنیم.ایشان با تاکید بر اهمیت نقش شعب در موفقیت شرکت و اینکه سیاست کاری شرکت شعبه محوری خواهد بود اظهار داشت : از این پس تصمیم گیری ها و اجرای برنامه ها در سطح شعب بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و به این ترتیب می توانیم نیازهای مشتریان را به صورت دقیق تر پاسخ دهیم.مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا در پایان بر اهمیت همکاری و همدلی همه کارکنان در دستیابی به اهداف شرکت تاکید کرد و گفت : با توجه به نگاه نو و سیاست ها و استراتژی های جدید ، انتظار داریم در پایان سال۱۴۰۳ و سال های آینده شاهد رشد قابل توجه سودآوری شرکت باشیم.