سرمقاله

جناب پهلوی خر داغ کرده‌اند! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعطای تندیس زرین مسوولیت‌پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی به همراه اول
  • ثبت نام کرمان موتور اقساطی مهرماه 1403
  • یک نماینده مجلس: چند شغله بودن مدیران در بدنه دولت قابل پذیرش نیست / رئیس جمهور نظارت کند
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 35574  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 21 مهر 1403
    اهتمام شهرداری سهند برای خدمت‌رسانی بهتر؛
    نحوه تحویل فازهای شهر به شهرداری سهند بررسی شد
    ابتکار - اسد فلاح: در نشستی با حضور شهردار شهر جدید سهند و مدیرعامل شرکت عمران سهند و کارشناسان این حوزه موضوع تحویل فازهای شهر جدید سهند به شهرداری بررسی و مقرر شد.
    شهردار شهر جدید سهند در این نشست مشترک اظهار کرد: در عین همدلی و همکاری بین شهرداری و شرکت عمران به دنبال رابطه ضابطه‌مند هستیم.
    محمد محمدی با بیان این‌ که تحویل فازها به شهرداری بایستی طبق ضوابط انجام شود و ما این امر را به فال نیک می‌گیریم، افزود: ما با هدف بررسی و پیش بینی چالش‌هایی که ممکن است در آینده ایجاد شود این موضوع را در دستور کار قرار داده و در حقیقت راه را برای مدیران آینده هموار می‌کنیم تا قضیه تحویل فازها با کمترین چالش و به راحتی انجام شود.
    محمد محمدی با اشاره به همدلی و همکاری موجود میان شهرداری سهند و شرکت عمران، تاکید کرد: با تحویل فازها تلاش داریم در کنار همکاری و همدلی، همکاری های اداری به شکل ضابطه‌مند تداوم داشته و از تداخل، تعارض و موازی کاری جلوگیری شود. وی با اشاره به ضرورت جمعبندی کامل صورت جلسه تحویل فازها و اعمال نکات لازم، بر ضرورت لحاظ موضوع آرامستان و غسال‌ خانه شهر جدید سهند به عنوان یکی از نیازهای ضروری در صورتجلسه نهایی تاکید کرد.
    همکاری صمیمانه ای با شهرداری سهند داریم
    مدیرعامل شرکت عمران سهند نیز در این نشست گفت: در راستای تحویل فازها و اجرای دقیق قانون آمادگی داریم.
    سعیدی با تاکید بر این‌ که حسب قانون باید در شهرهای بالای ۱۰ هزار ساکن، شهر به شهرداری تحویل داده شود، افزود: موضوع تحویل فازها به جد از طرف شرکت عمران پیگیری می‌شود و در تلاش هستیم با جمعبندی، لحاظ موارد و ضوابط مورد نیاز، این موضوع را به ترتیبی شایسته انجام دهیم و قطعا اجازه بروز چالش در رابطه با وظایف مربوطه را نخواهیم داد.
    وی، از برنامه‌ریزی برای طراحی سیستم آبیاری پایدار برای فضای سبز در شهر جدید سهند خبر داد و گفت: این طرح در حال مطالعه بوده تا با جمع‌آوری آب‌های سطحی، آب مورد نیاز فضای سبز را تامین کنیم، البته در حال حاضر نیز استفاده از پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز به همین منظور پیگیری می‌شود.
    سعیدی خاطرنشان کرد که طبق صورت‌جلسه تحویل فازهای شهر جدید سهند به شهرداری، بودجه عمرانی و شهری هر دو مجموعه در کمیته‌ای مربوطه سالانه مشخص شده و صرف پروژه‌های اولویت‌دار و نیازمندی‌های شهر خواهد شد.
    وی از برنامه‌ریزی‌ برای احداث زیرساخت‌های لازم در شهر جدید سهند خبر داد و گفت: احداث هتل در پارک ۶۰ هکتاری جهت بهره‌مندی مسافران و گردشکران، احداث باغ کتاب با کاربری‌ های متنوع، احداث عمارت چند منظوره سلام و... از جمله این برنامه‌ها است.
    لازم به ذکر است در این نشست صورتجلسه تحویل فازها قرائت شد و مقرر گردید بعد از اعمال برخی ملاحظات و موارد مجددا جمعبندی و در نشست آتی با حضور فرماندار، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان به تصویب رسیده و موضوع تحویل فازها با هدف خدمت رسانی بیشتر به شهر و شهروندان و با هماهنگی و همدلی دو مجموعه به تدریج انجام شود.