سرمقاله

دولت وفاق؛ سطح دیگرگون سیاست، دستاورد نظام / میثم قهوه چیان

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برترین نشان مسوولیت اجتماعی به همراه اول رسید
  • بررسی بازار کار، وظایف و حقوق کارشناسان فروش
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 35868  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 25 مهر 1403
    عرضه روغن موتور داخلی با استانداردهای جهانی؛
    جدیدترین محصول شرکت پالایش نفت تبریز رونمایی شد
    ابتکار - اسد فلاح: شرکت پالایش نفت تبریز از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد.
    شرکت پالایش نفت تبریز در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو از جدیدترین محصول خود در حوزه روغن موتور با نام SN 5W30 رونمایی کرد. در مراسم افتتاحیه این رویداد که با حضور غلامرضا باقری دیزج، مدیرعامل و نائب رئیس شرکت پالایش نفت تبریز و دکتر علیزاده نماینده ورزقان و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان کشوری و متخصصان صنعت خودرو ترتیب یافته بود، رونمایی و عرضه محصول جدید شرکت پالایش نفت تبریز با استقبال شایان توجه همراه شد.
    شرکت پالایش نفت تبریز در راستای توسعه روزافزون بازار محصولات پرفروش و پرطرفدار خود در این رویداد بزرگ مبادرت به معرفی روغن موتور SN 5W30 کرد. به گفته مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز این محصول با استفاده از روغن پایه گروه ۳ و بهترین فرمولاسیون جهت استفاده در خودروهای نسل جدید طراحی شده است.
    غلامرضا باقری دیزج، ویژگی های خاص تولید جدید شرکت پالایش نفت تبریز را برشمرد و از جمله به بهبود عملکرد موتور، افزایش عمر مفید قطعات، کاهش مصرف سوخت، سازگاری با استانداردهای زیست‌ محیطی و کاهش آلایندگی خودرو اشاره کرد.
    مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت تبریز، همچنین به تشریح جزئیات و امتیازات فنی این محصول جدید پرداخت و اظهار کرد: روغن موتور SN 5W30 با آخرین استانداردهای جهانی و مناسب برای موتورهای نوین طراحی شده است. لازم به ذکر است رونمایی محصول جدید شرکت پالایش نفت تبریز با استقبال و تحسین جمع کثیری از بازدیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو همراه گردید. خاطرنشان می سازد نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو، هر ساله برترین برندها و جدیدترین محصولات صنعت خودرو را معرفی می‌کند که به اذعان کارشناسان و متخصصان صنعت خودرو، فرصت مناسبی برای ارائه تولیدات جدید شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی پدید می آورد تا محصولات خود را عرضه و به نمایش بگذارند.‌
    شرکت پالایش نفت تبریز با اختصاص یکی از بهترین غرفه های نمایشگاه مذکور، ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان، بازدیدکنندگان و متخصصان صنعت خودرو برقرار کرد و توانست نگاه ها را متوجه توانمندی ها و قابلیت های ممتاز خود در حوزه طراحی و عرضه روغن موتور ویژه برای استفاده نسل جدید خودروها کند. پیشتر نیز روغن موتور آریا از سبد محصولات شرکت پالایش نفت تبریز به زنجیره فروش معرفی شده و توانسته بود در همان گام نخست عرضه و توزیع، اقبال و توجه بازار مصرف داخلی را کسب کند.