سرمقاله

در ایران همیشه دیر می‌شود ‪/‬ پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 3809  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 03 بهمن 1401
    در قالب طرح بزرگ ملی جهاد آبرسانی اجرا می شود
    آبرسانی به ۱۵۲ روستای محروم در استان آذربایجان شرقی
    تبریز - فلاح:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از مدیران شهرستان های آبفا استان خواست در تصمیم سازی ها مشارکت فعال داشته باشند تا شرکت را برای رسیدن به اهداف خود یاری نمایند.
    خانی در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همکاران به تشریح آخرین وضعیت پروژه های در دست اجراء، استفاده از آب های نامتعارف و وضعیت منابع آب استان در شهرها و روستاهای استان از نظر میزان بهره مندی از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی پرداخت و خواستار همکاری همه جانبه مدیران شهرستان ها در جهت رسیدن به اهداف عالی شرکت شد.
    وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان در جهت ارائه خدمات مستمر و مطلوب تر و تامین بلند مدت آب شرب شهرها و روستاهای استان فعالیت ها و اقدامات بسیار موثری  انجام و در دست اجرا دارد.
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به مردم را اولویت نخست دانست و گفت: لازمه رسیدن به این هدف مهم در ابتدا رضایت شغلی کارکنان است که تمام تلاش خود را در این راستا به کار می‌بندیم.
    خانی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم شریف آذربایجان شرقی، همواره اولویت مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوده و با تدابیر اندیشیده شده این راه با قوت بیشتر ادامه خواهد داشت. مدیرعامل آبفای استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از ۱۰ هزار روستای محروم کشور، 152 روستای محروم در قالب طرح بزرگ ملی جهاد آبرسانی به استان آذربایجان شرقی تعلق دارد، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 2500 میلیارد ریال در حال اجرا می‌ باشد.
    خانی تصریح کرد: امیدواریم با  اجرای پروژه های که در راستای  محرومیت زدایی و در  جهت توسعه و خدمات رسانی  مطلوب تر  به روستاها انجام میگیرد شاهد افزایش شاخص برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای استان باشیم.
    وی اظهار کرد: در سطح استان و در شهرستان ها پروژه های خوبی در حال اجرا داریم که مدیران شهرستان ها خواستارم به مسئولان شهرستان خود به صورت کامل درباره پروژه ها اطلاع رسانی شود تا جریان آخرین اقدامات شرکت قرار گیرند.
    مدیرعامل آبفای استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای تامین فشار مناسب آب شرب و جهت عبور از تنش آبی در سال آینده، طرحهای جامع آبرسانی در مقاطع زمانی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت تعریف و درحال اجراست که با برنامه ریزی دقیق و اجرای به موقع شاهد مشکلات در آینده نباشیم.
    خانی تعامل بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم موانع و مشکلات را کاهش و یا برطرف و راهکارهای عملی برای خدمت رسانی بهتر به مردم را انتخاب نماییم.
    وی با بیان اینکه کاهش هزینه غیر ضروری و افزایش درآمد از جمله اولویت های شرکت است افزود: انضباط مالی، تکریم ارباب رجوع، تلاش و کار جهادی از جمله مواردی است که همه  باید به آنها توجه داشته باشیم.
    رئیس هیئت مدیره آبفای استان آذربایجان شرقی افزود: برای دستیابی به اهداف شرکت باید تفکر و برنامه ریزی داشته و لازمه رسیدن به این اهداف اتحاد و همدلی است.
    خانی ارائه پیشنهادها و راهکارهای اصلاحی توسط کارکنان را مفید دانست و خواستار ارائه پیشنهادات و نظرات توسط همکاران جهت پیشبرد اهداف شرکت شد. در ادامه این نشست مدیران شهرستان ها نیز از اقدامات انجام شده، پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب و مشکلات شهرستان مربوطه گزارشی ارائه کردند.
    تجلیل از بانوان آبفا آذربایجان شرقی 
    به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، از بانوان شاغل در آب وفاضلاب استان تجلیل شد.
    طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، معاونین و مسئولین شرکت  از بانوان همکار قدردانی شد.
    خانی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، با برشمردن اهمیت و ارزش وجودی زن در نظام اسلام و توجه و احترام ائمه اطهار از جمله پیامبر اکرم (ص) بر شأن و منزلت زن تاکید نمود.
    وی افزود: مادر در خانواده یکی از اساسی ترین نقش ها را ایفا می کند آن هم تربیت فرزندان صالح و تحویل آن به جامعه است، چرا که تربیت فرزند از رکن‌های اساسی رشد و پیشرفت جامعه است.
    خانی با برشمردن گوشه‌ای از توانمندی‌های آنها در انجام امور اداری و تخصصی، درکنارانجام وظیفه مادری و همسری خود گفت: بانوان شاغل در آب و فاضلاب استان جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریت ادارات و واحدها نقش ایفا ‌کنند.
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به توانمندی بانوان در انجام وظایف و ابراز رضایت از عملکرد ایشان در جایگاهی که قرار دارند، ابراز امیدواری نمود با اقدامات انجام گرفته، امکان بهره مندی از این توانایی در عرصه های مدیریتی بیشتر فراهم شود.  وی در ادامه با تشریح نقشه استراتژی و شعار شرکت ، از نقش بانوان شرکت در تحقق اهداف و برنامه های شرکت تقدیر کرد.
    معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت نیز در این مراسم با بیان اینکه الگوی زن مسلمان ایرانی به عنوان زن تراز ایرانی معرفی شده و وظیفه شما بانوان است که این الگو را به خوبی تبیین و معرفی کنید و بانوان همکار توانائی های زیادی در امور مختلف اجتماعی و اجرائی دارند و در این ارتباط نیز شرکت آب و فاضلاب استان آمادگی دارد از توان مدیریتی و اجرائی بانوان استفاده نماید و انتظار می رود بانوان نیز در ایفای نقش اصلی خود در امور خانواده با مشکل مواجه نشوند.
    قبل از سخنان مدیرعامل شرکت نماینده و مشاورامور بانوان شرکت گزارشی از عملکرد و فعالیتهای امور مربوط به بانوان را در طول سال گذشته ارائه نمودند و در پایان با اهداء جوایز و لوح یادبود از تمامی خواهران تجلیل شد.