سرمقاله

رفتار دوگانه در ماجرای آتش زدن قرآن ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 3983  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 05 بهمن 1401
    با اعتبار یک هزار و ۵۷ میلیارد ریالی انجام می شود
    افتتاح بیش از ۵۰ پروژه آب و فاضلاب در آذربایجان شرقی
    تبریز - فلاح: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از افتتاح بیش از 50 پروژه همزمان با ایام الله دهه فجر در حوزه آب و فاضلاب در آذربایجان شرقی خبر داد.
    محمد خانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در دهه مبارک فجر، بیش از 50 پروژه در بخش آب و فاضلاب با اعتبار یک هزار و ۵۷ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود. وی در خصوص تعداد کل پروژه‌ها، افزود: این افتتاح ها در حوزه های آبرسانی شهری، روستایی و فاضلاب شهری خواهد بود.
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در حوزه آبرسانی شهری حفر 3 حلقه چاه و افزایش ظرفیت تصفیه خانه در شهرهای سهند، هریس و دوزدوزان، در حوزه فاضلاب شهری 17 مورد در شهرهای تبریز و مرند و در بخش آبرسانی روستایی 26 پروژه در شهرهای تبریز، چاراویماق، خداآفرین، سراب، شبستر، کلیبر، مرند، ملکان، میانه و هشترود و 2 مجتمع آبرسانی در هشترود و چاراویماق افتتاح می شود. وی گفت: پروژه های جهاد آبرسانی در 121روستاهای آذربایجان شرقی با پیشرفت 4۵ درصدی و در 3 شهرستان ورزقان، هشترود و کلیبر( خداآفرین)، استان با جدیت در حال انجام است.
    این مقام مسوول تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب علاوه بر کمیت به کیفیت کار هم اهمیت بسیاری می دهد و علیرغم این که در روند اجرایی پروژه ها مشکلاتی در سطح منطقه شاهد بوده ایم ولی همچنان حرکت اجرای پروژه ها متوقف نشده است.
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی افزود: این پروژه ها که پایان سال گذشته آغاز شده است هم اکنون از پیشرفت خوبی برخوردار می باشد و ما در ساز و کار طرح‌های آبرسانی علاوه بر همکاری های سپاه پاسداران و آبفای استان از ظرفیت همه نهادهای مردمی، استفاده‌ خواهیم کرد، تا در کمترین زمان ممکن شاهد اتمام پروژه ها باشیم. وی تصریح کرد: طی هماهنگی به عمل آمده از طرف استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه تفاهم نامه تعداد روستاهایی که از طرف قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به نیابت از بسیج سازندگی انجام می گیرد به 550 روستا افزایش و آبرسانی در روستاهای تمام شهرستان های استان تعمیم داده خواهد شد. وی اظهارکرد: در دهه فجر امسال 4 روستای (عزیزآباد، ایاز، تلخاب و گلوجه محمدخان) شهرستان هشترود با احداث 4 مخزن به حجم 225 مترمکعب با خط انتقال 5.5 کیلومتر و توسعه شبکه 250 متر از محل بودجه محرومیت زدایی و عمومی انجام شده است. رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود. وی در پایان تاکید کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام بیان شود چرا که انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها در زمینه‌های مختلفی پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده است.