صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • پرونده مرکز مبادله در دیوان عدالت اداری آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4075  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 06 بهمن 1401
    سامسونگ در سری گلکسی بوک ۳ پرو از نمایشگر‌های بزرگ‌تری استفاده کرده است
    به تازگی شاهد افشای جزئیات بیشتری درباره لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۳ پرو سامسونگ هستیم و به نظر می‌رسد که این شرکت بدون افزایش وزن این دستگاه‌ها، از نمایشگر‌های بزرگ‌تری در آنها استفاده کرده است.
    رویداد سامسونگ آنپکد، قرار است تا در روز ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برگزار شده و این شرکت قصد دارد تا از سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و همچنین لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک ۳ رونمایی کند. در این سری، احتمالا شاهد گلکسی بوک ۳ الترا و دو لپ‌تاپ گلکسی بوک ۳ پرو دیگر نیز خواهیم بود.
    به تازگی، جزئیات بیشتری نیز درباره نمایشگر به کار رفته در مدل‌های پرو فاش شده و به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ، اندازه نمایشگر امولد این لپ‌تاپ‌ها را به ۱۴ و ۱۶ اینچ افزایش داده است. البته لازم به ذکر است که تنها طول این نمایشگر‌ها بیشتر شده و شاهد رزولوشن WQXGA+ با نسبت صفحه ۱۶:۱۰ در آنها خواهیم بود. نسل پیشین گلکسی بوک دارای نمایشگر‌هایی با اندازه ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچ بودند.
    گلکسی بوک ۳ پرو از چیپست اینتل Core i5-1340P استفاده کرده که از مدل‌های نسل جدید پردازنده‌های این شرکت است؛ البته، امیدواریم که سامسونگ نسخه‌ای از این لپ‌تاپ با پردازنده Core i7 را نیز معرفی کرده تا افرادی که به قدرت پردازشی نیاز بیشتری دارند نیز امکان تهیه این محصول را داشته باشند.
    به ادعای افشاگران، وزن این لپ‌تاپ معادل با ۸۷۰ گرم یا ۱.۹۲ پوند بوده که دقیقا مشابه نسل پیشین است. ابعاد دقیق این محصول نیز معادل با ۱.۱۲×۱۹.۹۸×۳۰.۴۴ سانتی‌متر بوده که تفاوت چندانی با گلکسی بوک ۲ پرو ندارد؛ بنابراین، احتمالا شاهد کاهش اندازه حاشیه پایینی نمایشگر در لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ هستیم.
    از جمله دیگر مشخصات این لپ‌تاپ، می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل ویندوز ۱۱ هوم و نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. سامسونگ قصد داشته تا گلکسی بوک ۳ پرو را در رنگ‌های نوک مدادی و بژ روانه بازار کند.
    درباره مشخصات سخت افزاری گلکسی بوک ۳ پرو چه می‌اندیشید؟ آیا سامسونگ سرانجام در بازار لپ‌تاپ‌ها به موفقیت بیشتری دست خواهد یافت؟