سرمقاله

گزارش یک مناظره ‪/‬ محمد علی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4120  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 07 بهمن 1401
    فراخوان همگانی دستگاه های اجرایی استان اصفهان برای بهینه سازی مصرف گاز و مدیریت مصرف انرژی
    اصفهان - بهروز راعی : شرکت گاز استان اصفهان، در راستای بهینه سازی مصرف گاز و مدیریت مصرف انرژی و ضرورت کاهش 10 درصدی مصرف گاز دستگاه های اجرایی نسبت به مدت مشابه سال قبل، با 21 اداره و نهاد در سطح استان تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.
    ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت، از انعقاد 21 تفاهم نامه همکاری با ادارات مختلف استان خبر داد و گفت: با انجام این تفاهم نامه های همکاری، شاهد صرفه جویی مناسب گاز در ادارات و دستگاه های اجرایی هستیم.
    وی، همچنین با اشاره به پایش20 هزار و770 اداره، فضاهای عمومی، گردشگری و آموزشی و ... در سطح استان از نیمه آبان ماه تاکنون، بیان داشت: انجام این اقدامات در صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز بسیار موثر بوده است.
    عسکری، همچنین، مکاتبه با سازمان اوقاف و امور خیریه، امور مساجد، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل صمت، شرکت شهرک های صنعتی ...در خصوص رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی انجام گردیده است. مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران گاز استان روزانه (حتی روزهای جمعه و تعطیل) با برگزاری جلسات تخصصی به بررسی اقدامات، مصوبات جدید و پایش و ارزیابی اثربخشی اقدامات می پردازد و تا کنون 44جلسه برگزار شده است. عسکری، همچنین با اشاره به اقدامات متنوع در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز و صرفه جویی از جمله ارسال پیامک به مشترکین خانگی،اداری،تجاری، صنعتی و ... به منظور کاهش مصرف،اخطار و اعلام محدودیت ها گفت: تولید و پخش 12 نمایشنامه اختصاصی، پادکست و پیام های رادیویی، پخش زیرنویس  از برنامه های پرمخاطب تلویزیونی، چاپ بنر و تراکت های آگاهی رسانی تعرفه های جدید گاز و روش های مصرف بهینه از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است. وی، گفت: بهینه سازی بیش از 7هزار واحد موتورخانه و 1200 فضای آموزشی مدارس نیز انجام شده که در این راستا شاهد کاهش 32 درصدی مصرف گاز واحدهای موتورخانه نسبت به قبل از اجرای طرح هستیم.