سرمقاله

آشفتگی در سیاست‌گذاری ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4348  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 11 بهمن 1401
    برنامه‌های رئیس پلیس جدید پایتخت چیست؟
    سردار محمدیان برنامه‌های خود برای فرماندهی تهران بزرگ را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پایتخت با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور و سایر مقامات و مسوولان کشوری و لشکری در حسینیه ۱۴ معصوم(ع) ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
    برپایه این گزارش سردار عباسعلی محمدیان جایگزین سردار رحیمی شده و به سمت فرمانده انتظامی پایتخت منصوب شد.
    سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم معارفه خود با تشکر از تشریف فرمایی فرمانده کل انتظامی و سایر مقامات و مسوولان کشوری و لشگری از حسن اعتماد سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور تشکر و اظهار کرد: پیشینه خدمت و تجربه انتظامی اینجانب در پایتخت این امید را بر می انگیزد که با استعانت و تدابیر در راستای برقراری نظم و امنیت بدون وقفه ماموریت‌ها را تداوم بخشیم؛ آن هم در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب رضایت خداوند و در جهت تامین امنیت مردم و در راستای عملیاتی شدن پلیس.
    فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای عملیاتی شدن پلیس در تراز انقلابی، مردمی و فدایی از طریق مسئولیت پذیری و مردمداری و مشارکت عمومی اقدامات خود را پیش می‌بریم.
    وی در ادامه به بحث تکریم ارباب رجوع، اشراف اطلاعاتی، سالم‌سازی محیط و... پرداخت و گفت: در حوزه پیشگیری، کشف و حمایت های قضایی باید تحولی صورت بگیرد.
    سردار محمدیان در خاتمه با اشاره به آیه شریفه ۵۸ سوره نساء خاطرنشان کرد: عهد می بندم که تا آخرین قطره خون از آرمان های امام، انقلاب و شهدا پاسداری کنم.
    گفتنی است پس از آنکه به طور رسمی اعلام شد که با حکم فرمانده فراجا سردار عباسعلی محمدیان، جایگزین سردار حسین رحیمی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شده است، صبح امروز مراسم معارفه و تکریم روسای پیشین و جدید پلیس پایتخت برگزار شد.
    در این مراسم سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا، حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه تهران، فرمانده سپاه تهران، استانداران تهران و البرز و شماری از نمایندگان مجلس و ... حضور داشتند.