سرمقاله

پیام‌های دوگانه واشنگتن به تهران ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4429  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 12 بهمن 1401
    معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفا:
    آبفا آذربایجان شرقی از شرکت های برتر و تراز اول کشور است
    تبریز - فلاح: معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفا کشور در جلسه بررسی و ساختار تشکیلات و حوزه های مختلف معاونت نیروی انسانی گفت: آبفا آذربایجان شرقی جز شرکت های تراز اول کشور در همه حوزه ها است و نقاط قوت زیادی دارد.
    جلسه بررسی و ساختار تشکیلات و حوزه های مختلف معاونت نیروی انسانی با حضور تشیعی معاون منابع انسانی و پشتیبانی، خانی مدیرعامل شرکت، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاونان و مدیران شرکت آبفا برگزار شد و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی ابتدا گزارشی از اقدامات شاخص شرکت در حوزه های مختلف را بیان کرد.
    خانی با تشریح اقدامات شاخص در حوزه های حوزه معاونت مالی و پشتیبانی، حوزه معاونت درآمد و خدمات امور مشترکین، حوزه معاونت بهـره برداری آب و فاضلاب و سایر حوزه ها گفت: حفظ کیفیت آب، انضباط مالی و ایجاد زیرساخت های لازم جهت مشتری مداری جز اهداف اصلی این شرکت است‌.
    معاون منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای خدمت به مردم، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته آبفای استان آذربایجان شرقی را قابل تقدیر دانست.
    تشیعی بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل را از اولویت های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دانست و افزود: در تلاش هستیم با مشارکت و همکاری وزارت نیرو طرح طبقه بندی مشاغل را مورد بازبینی اساسی قرار داده و در طرح جدید سعی بر آن است با حذف فاصله مزایای شغلی در بین مشاغل مختلف رضایتمندی کارکنان را موجب شویم.
    وی همچنین بر انجام کامل و مستمر پروژه های بهبود عملکرد و تحول اداری در سطح شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد.
    معاون منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب افزود: این معاونت موتور محرکه شرکت است و معاونت منابع انسانی باید با شناسایی ظرفیت ها، فرصتی فراهم آورد تا بتوان از نیروهای انسانی متبحر در انجام ماموریت های محوله نهایت بهره را ببرد.
    تشیعی لحاظ کردن طرح های انگیزشی، استقرار نظام مشارکت کارکنان در پیشبرد برنامه ها، بهبود کیفیت و بهره وری سیستم را مهم ارزیابی کرد و گفت: یک مجموعه خدماتی زمانی می تواند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد که نیروی انسانی با انگیزه و متخصص داشته باشد، از این رو توجه به نیروی انسانی و توجه به آیتم های انگیزشی در پرداختی کارکنان می تواند، به بهبود خدمات رسانی منجر شود.
    وی افزود: باید از نیروهای موجود در شرکت به نحوه احسن در جایگاه های تخصصی استفاده شود تا شرکت هرچه بهتر به جایگاه و اهداف و خود برسد.
    تشیعی هدفمند کردن آموزش در مدیران و کارکنان و ایجاد انگیزش و پرداخت حقوق و دستمزد به موقع و استفاده از تکنولوژی را از برنامه های دیگر این معاونت عنوان کرد.
    وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت های مجموعه شرکت ابفا آذربایجان شرقی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با توجه به بضاعت موجود شرکت موفقی محسوب می شود و امیدوارم مجموعه مدیریتی وکارشناسان در جهت رشد وپایداری بیشتر عمل نمایند.
    عظیم پور معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان نیز گزارشی از حوزه برنامه ریزی و منابع انسانی این شرکت و وضعیت شاخص‌های مربوط مطرح کرد.
    تصفیه خانه فاضلاب تبریز از پروژه های مهم کشور است
    معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب فاضلاب کشور همچنین به همراه مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز بازدید کرد.
    تشیعی با بیان اینکه فاضلاب بعنوان یکی از عوامل آلودگی محیط زیست بایستی به طریق بهداشتی جمع آوری، تصفیه و مجددا به گردش آب در طبیعت برگردانده شود، افزود: امروزه به دلیل کمبود آب در دنیا، تصفیه فاضلاب و بازگرداندن آب مصرف شده به چرخه اهمیت پیدا کرده است؛ آب پاک و سالم یکی از اساسی‌ترین منابع انسان‌ها برای زندگی و یکی از روش‌های دست‌یابی به آب سالم تصفیه فاضلاب است.
    تشیعی گفت: کاهش بارش ها، پایین آمدن سطح آب بسیاری از چاه‌های کشاورزی از عواملی بود که استفاده از فاضلاب و برگرداندن آن به چرخه مصرف باید مورد توجه قرار گیرد.
    معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: جهت تسریع و تکمیل پروژه، نیاز به تامین مالی می باشد که امیدوارم با تامین اعتبار فوق شاهد افتتاح هرچه زودتر این پروژه باشیم.
    وی در این بازدید با قدردانی از تلاش های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد: این پروژه از طرح های مهم شرکت آبفا می باشد که جزء اولویت ماست تا در آینده کلانشهری مثل تبریز با مشکل فاضلاب و آلودگی مواجه نباشد.
    مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت: احداث مدول دوم تصفیه خانه بزرگ فاضلاب تبریز از سال ۹۵ با قرارداد به مبلغ ۱۸۲ میلیارد تومان در دو فاز مایع و لجن آغاز شد که سویل بخش مایع بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
    خانی ادامه داد: جمعیت تحت پوشش این طرح یک میلیون نفر و ظرفیت تصفیه خانه نیز ۲۰۷۰۰۰ مترمکعب در شبانه روز خواهد بود.
    وی افزود: هم‌زمان با اجرای پروژه مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز، شرکت آب منطقه‌ای نیز به اجرای طرحی پرداخته که با افتتاح این پروژه کل فاضلاب مدول اول و دوم کلانشهر تبریز به میزان ۱۲۵ میلیون مترمکعب تصفیه ‌شده و پساب وارد دریاچه ارومیه می‌شود.
    مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اظهار کرد: در فاز اول پساب تصفیه شده مدول اول تصفیه خانه فاضلاب به میزان ۷۵ میلیون مترمکعب به سمت دریاچه ارومیه هدایت خواهد شد و در صورت تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب به میزان ۵۰ میلیون متر مکعب نیز به پساپ تولید شده اضافه و درکل ۱۲۵ میلیون مترمکعب به سمت دریاچه ارومیه هدایت خواهد شد.
    خانی تصریح کرد: به برکت زحمات عزیزان در شرکت آب و فاضلاب استان شاهد افزایش سطح بهداشتی و امید به زندگی در این کلان‌شهر خواهیم بود و عفونت‌ها و بیماری‌ها قطعا کاهش می‌یابد.
    وی در خصوص اعتبارات باقی‌مانده و تخصیص‌یافته مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب گفت: با صحبت‌هایی که انجام شده امیدواریم با پرداخت به موقع اعتبارات شاهد افتتاح این پروژه در آینده نزدیک باشیم.