صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نگاهی به خدمات و فعالیت‌های شبکه گستران یاقوت سرخ؛ برند خوش‌سابقه حوزه IT
  • نکته‌هایی که در سفر به دهلی هیچ‌کس به شما نمی‌گوید
  • چربی سوزی دو برابر با دستگاه های ورزشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4696  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 16 بهمن 1401
    سامسونگ انتظارات بالایی از فروش سری گلکسی اس ۲۳ دارد
    مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ، به تازگی اعلام کرده که انتظار رشد دو رقمی در فروش سری گلکسی اس ۲۳ نسبت به نسل پیشین را دارد. شرکت سامسونگ در چهارشنبه، از سری گلکسی اس ۲۳ با تغییراتی نه چندان اساسی رونمایی کرد. هر سه گوشی این سری، دارای پردازنده‌ جدید کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم برای گلکسی هستند و پرچمدار اصلی این شرکت یعنی گلکسی اس ۲۳ الترا، سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی آیزوسل HP2 سامسونگ را نیز به همراه دارد.
    به تازگی، آقای «تی ام رو» که رئیس بخش موبایل شرکت سامسونگ است؛ به خبرنگاران کره‌ای گفته که این شرکت انتظار رشد ۱۰ درصدی فروش سری گلکسی اس ۲۳ به نسبت نسل پیشین را دارد. وی همچنین گفته که این انتظارات، از نسل بعدی گوشی‌های تاشو این شرکت نیز وجود دارند که به احتمال زیاد، در ماه آگوست ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد.
    آقای «رو» در مورد انتظارات سامسونگ از فروش گوشی‌های سال ۲۰۲۳ آنها چنین گفته است:
    «ما انتظار داریم که فروش جهانی سری گلکسی اس و همچنین محصولات تاشو، نسبت به سال گذشته با رشد دو رقمی روبرو شود. خواسته ما از سری گلکسی اس ۲۳، این بوده که میزان فروش آن نسبت به سری گلکسی اس ۲۲، رشدی ۱۰ درصدی داشته باشد.»
    آقای «رو» می‌گوید که در نسل گذشته، بیش از ۴۰ درصد گوشی‌های فروخته شده در سری گلکسی اس ۲۲، پرچمدار اصلی این شرکت یا همان گلکسی اس ۲۲ الترا بوده‌اند و از گلکسی اس ۲۳ الترا نیز انتظار می‌رود تا بیش از ۵۰ درصد فروش سری گلکسی اس ۲۳ را پوشش دهد.
    اینطور که به نظر می‌رسد؛ سامسونگ حالا توقعات بیشتری از پرچمدار اصلی خود داشته و سعی دارد تا حد امکان، روی گوشی‌هایی با قیمت بیشتر از ۱۰۰۰ دلار تمرکز کند. البته، موفقیت گوشی گلکسی اس ۲۲ الترا و استقبال کاربران از آن نیز در این امر بی تاثیر نبوده است.
    با توجه به کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲، این استراتژی سامسونگ جهت تمرکز روی فروش گوشی‌هایی با قیمت بالاتر، عاقلانه به نظر می‌رسد. در صورت تحقق انتظارات سامسونگ از گلکسی اس ۲۳ الترا، این شرکت همچنان می‌تواند تا در این بازار پر تلاطم، سود خود را حفظ کند.