سرمقاله

محمدعلی وکیلی / تغییر از چه نقطه ای؟

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 502  |  اخبار صفحات روزنامه  |  تاریخ: 12 آذر 1401
    جای صندلی های داغ در تلویزیون خالی است

    تهیه کننده «بالان» بر این باور است که این برنامه از معدود برنامه هایی است که در این روزها حس امیدبخشی را روی آنتن تلویزیون به مردم القاء می کند. او می گوید: امید در هر شرایطی نیاز جامعه است. چه جامعه ای که حالش خوب است و چه جامعه ای که حال خوبی ندارد هر دو نیاز به امید دارند.

    او که تجربه تهیه کنندگی برنامه ای چون «دکتر سلام» را برای تلویزیون دارد، تاکید می کند: استفاده از چهره ها در برنامه «بالان» به صرف چهره بودن افراد نیست؛ بلکه اگر سراغ چهره ای رفته اند، درام زندگی اش را هم جستجو کرده اند.

    برنامه گفت وگو محور «بالان» تولید جدید گروه خانواده شبکه دو سیماست که با هدف ایجاد انگیزه و امید دوشنبه شب ها ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

    وحید رستگار، تهیه کننده برنامه «بالان» در گفت‌وگویی با ایسنا درباره القای امید در این برنامه، خاطرنشان کرد: امید همیشه در همه جهان بسیار مستمرثمر و پرفایده است. ما امید را در همه مشاغل جامعه در برنامه «بالان» بررسی می کنیم. از بیماری گرفته تا ورشکستگی های شغلی و هر اتفاق تلخی که در زندگی افراد افتاده و با امید خودشان را کمک کردند. برنامه ما بیشتر از بیمارانی که مدت زیادی با بیماری سرطان مبارزه کرده اند و این بیماری را شکست دادند صحبت می کند و در این زمینه بیشتر به سراغ زندگی فردی افراد می رویم.

    این تهیه کننده اضافه کرد: طبق آمار، خیلی از افرادی که دچار چنین بیماری هایی ‌می شوند خیلی زود به فکر خودکشی می افتند و از همه دنیا ناامید می شوند اما ما سراغ آنهایی می رویم که با امید این بیماری را شکست داده اند و پایش ایستادند. خودم به عنوان تهیه کننده نمونه بارزی هستم و جزو افرادی بودم که در دوره ای تمام سرمایه ام را از دست دادم و بیکار شدم و واقعاً راه به جایی نداشتم تا اینکه در زندگی ام جرقه ای خورد و امید به وجودم بازگشت. از طرفی خودم هم تلاشم را چندین برابر کردم تا توانستم ناامیدی را پشت سر بگذارم.