سرمقاله

سفر به چین ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 5085  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 25 بهمن 1401
    استاندار ایلام:
    ۲۶۰ میلیارد ریال برای ایجاد اِلمان زمین فوتبال چوار اختصاص یافت
    استاندار ایلام گفت: ۲۶۰ میلیارد ریال برای ایجاد المان زمین فوتبال چوار اختصاص یافته است.حسن بهرام نیا در آیین گرامیداشت شهدای زمین فوتبال چوار، ضمن یاد و خاطره سه هزار شهید استان ایلام، ۲۰۰ شهید چوار و ۱۵ شهید زمین فوتبال چوار، اظهار کرد: جایگاه شهدا بسیار متعالی است، بالاتر از هر خوبی یک خوبی است و بالاترین خوبی نزد شهدا است.
    وی با اشاره راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در ایلام و سایر استان‌های کشور، افزود: مردم شهر ایلام، سایر شهرستان‌ها، استان‌ها و شهرهای کشور بار دیگر سنگ تمام گذاشتند و حضور پرشوری در راهپیمایی داشتند.
    استاندار ایلام ادامه داد: شهدا از مصادیق بارز سلحشوری و مقاومت و دین مداری مردم ایلام است و این مردم هشت سال در برابر دشمن بعثی مقاوم کردند و استان را خالی نکردند و جانانه و شجاعانه ایستادگی کردند.
    بهرام نیا با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) و جوانان کشور، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود چراکه تنها انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی بود که در طول تاریخ وابسته با شرق و غرب نبود.
    نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: مردم در ۲۲ بهمن با حضور پرشکوه حجت را بر همه تمام کردند و بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و پای آرمان‌های انقلاب و امام (ره) ایستاده‌اند و امیدهای جبهه استکبار را به یاس مبدل کردند.
    بهرام نیا در ادامه با تاکید بر معرفی واقعه زمین فوتبال چوار به جهانیان، خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون در زمینه معرفی واقعه زمین فوتبال چوار در قالب فیلم و کتاب اقدامی انجام نشده که نیاز است هنرمندان و اهالی هنر به این عرصه ورود کنند.
    وی با تاکید بر توجه ویژه به امورات فرهنگی به ویژه شهدای زمین فوتبال چوار، گفت: ۲۶۰ میلیارد ریال برای زمین فوتبال چوار و ایجاد المان برای یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار اختصاص یافته است که تاکنون ۶۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است.
    استاندار ایلام با اشاره به حضور اعضای رئیس و اعضای رئیسه فدراسیون فوتبال برای شرکت در یادواره شهدای زمین فوتبال چوار: گفت: حضور همه اعضای هیات رئیس ه برای نخستین برای در یک شهرستان نشانگر توجه فدراسیون فوتبال است که جای قدردانی دارد.
    نماینده عالی دولت در استان ایلام از رئیس و اعضای فدراسیون فوتبال خواست زمینه مشارکت بخش خصوصی برای توسعه فوتبال استان را فراهم آورد تا جوانان این سرزمین بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.