سرمقاله

آقای علی‌اف! ایران، ارمنستان نیست ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 5411  |  صفحه ۳ | جامعه  |  تاریخ: 02 اسفند 1401
    احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات
    وزش باد شدید در تهران
    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد، افزایش نسبی دما و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود. به گزارش ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات با توجه به افزایش نسبی دما با احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.تا روزهای پایانی هفته روند افزایش نسبی دما در سطح استان دور از انتظار نخواهد بود.براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲ اسفندماه) کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۳ اسفندماه) صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
    طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای 13- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
    همچنین بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، تعداد روزهای آلوده طی بهمن‌ماه سال جاری ۱۳ روز بود که از این تعداد هفت روز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و شش روز در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار گرفت. به گزارش ایسنا، آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد بهمن‌ماه امسال شهروندان تهرانی تعداد روزهای آلوده‌ بیشتری را نسبت به بهمن‌ماه سال گذشته تجربه کرده‌اند. طی این مدت شش روز برای تمامی گروه‌ها آلوده بود این در حالیست که سال گذشته در این ماه هیچ روزی برای تمامی گروه‌ها آلوده نشده بود.کیفیت هوای تهران در دومین ماه زمستان ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در بهمن‌ماه سال گذشته ۱۶ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال نیز ۱۶ روز بوده است.