سرمقاله

رافایل گروسی و بنیامین نتانیاهو ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 6336  |  صفحه ۱۰ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 16 اسفند 1401
    ماموریت ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران برای بیمه سرمد؛ سودآوری و جلب حداکثری رضایت بیمه‌گذاران
    دکتر سید ضیاء ایمانی ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺩﻳﺪ ﺍﺯ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ بر حمایت همه‌جانبه بانک صادرات ایران از این شرکت تاکید کرد و گفت: سودآوری، باید یکی از مهمترین اهداف بیمه سرمد باشد و مهمتر از آن، خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌گذاران است که بتواند رضایت حداکثری آنان را جلب کند.
    ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺭﻭﺍبط عموﻣی ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ، ﻧﺸﺴﺖ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑی ﻋﻤﻠﻜﺮﺩ ﻭ ﺗﺒﻴﻴﻦ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎی این شرکت ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ دکتر ﺳﻴﺪ ﺿﻴﺎء ﺍﻳﻤﺎﻧی ﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ، ﻳﺎﺳﺮ ﻣﺮﺍﺩی ﺭﺋﻴﺲ هیات‌مدیره، ﻣﺤﺴﻦ ﺳﻴﻔی ﻋﻀﻮ هیات‌مدیره و مهندس ﻫﺎﺩی ﺁﻗﺎﺑﺎﺑﺎﻳی ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪﮔﺬﺍﺭی ﻭ ﺍﻣﻮﺭ ﺷﺮکت‌های ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍن و همچنین سید ﻣﺤﻤﺪﻣﻬﺪی ﺑﻬﺸﺘی‌ﻧﮋﺍﺩ ﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﻭ ﺍﻋﻀﺎی هیات‌مدیره ﻭ ﻣﻌﺎﻭﻧﺎﻥ ﺍﻳﻦ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﺷﺪ.
    دکتر سید ضیاء ایمانی، ﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺎ ﺗﺎﻛﻴﺪ ﺑﺮ حمایت همه‌جانبه این بانک از بیمه سرمد گفت: مدیران و کارکنان بیمه سرمد باید از این حمایت به خوبی بهره ببرند و با تلاش مضاعف، جایگاه شرکت را در صنعت بیمه کشور ارتقا دهند.
    وی افزود: ارتقای رتبه توانگری مالی و جلب حداکثری رضایت بیمه‌گذاران و مشتریان، به ویژه کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات ایران به عنوان سهامدار اصلی باید با جدیت پیگیری شود.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران تاکید کرد: ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺷﺮﻛﺖﻫﺎی ﺯﻳﺮﻣﺠﻤﻮﻋﻪ، ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣیﺭﻭﺩ ﺑﺎ استقرار هیات‌مدیره و تیم مدیریتی جدید در بیمه سرمد، ﻳﻜی ﺍﺯ ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪﻫﺎی ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ و بیمه‌گذاران بزرگ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺑﻴﻤﻪ‌های ﺩﺭﻣﺎﻥ به بهترین شکل برطرف شود. دکتر ایمانی تصریح کرد: بیمه سرمد، پشتوانه بزرگی همچون بانک صادرات ایران دارد و ما در مجموعه بانک در صورت نیاز آماده کمک هستیم و انتظار داریم شاهد عملکرد مثبت این شرکت باشیم و سرمد را در جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه ببینیم.
    وی همچنین دو ماموریت ویژه بیمه سرمد در دوران جدید را برشمرد و گفت: سودآوری، باید یکی از مهمترین اهداف بیمه سرمد در سال‌های آتی باشد، اما مهمتر از این هدف، خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌گذاران در بانک صادرات ایران و مشتریان و بیمه‌گذاران است که بتواند دغدغه همه آنها را برطرف کند و رضایت حداکثری‌شان را جلب کند. مدیرعامل بانک صادرات ایران، همچنین بر توجه به حوزه نوآوری تاکید کرد و گفت: تیم جدید مدیریتی بیمه سرمد باید نوآوری و تحول سازمانی را در دستور کار خود قرار دهد.
    دکتر ایمانی همچنین ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻧﺸﺴﺖ، ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﺕ ﻻﺯﻡ را ﺑﺮﺍی ﻋﻤﻠﻴﺎﺗی ﺷﺪﻥ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺣﻖ‌ﺑﻴﻤﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩﺑﺪﻫﻜﺎﺭ، ﺑﻴﻤﻪ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺍﻣﺎﻧﺎﺕ، ﺑﺎﺯﻧﮕﺮی ﺩﺭ ﻓﺮﺍﻧﺸﻴﺰ ﺑﻴﻤﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ و ﻫﻤﻜﺎﺭی ﺑﻴﺸﺘﺮ بانک صادرات ایران با ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ صادر کرد.
     طراحی محصولات مشترک با همکاری بانک صادرات و بیمه سرمد
    ﻳﺎﺳﺮ ﻣﺮﺍﺩی، ﺭﺋﻴﺲ هیات‌مدیره ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ نیز ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻧﺸﺴﺖ، بر حمایت ﺍﻳﻦ ﺑﺎﻧﻚ ﺍﺯ ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ تاکید کرد و گفت: حمایت ما از بیمه سرمد، یکی از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ ﻧﻘاط ﻗﻮﺕ این ﺷﺮﻛﺖ است و انتظار داریم با حضور هیات‌مدیره جدید، شاهد تحولات مثبت باشیم.
    وی افزود: بیمه سرمد باید از ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎﻧﻚ صادرات ایران ﺑﺮﺍی ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺗﻮﺍﻧﻤﻨﺪی و سهم از بازار بیمه بهره ببرد و گام‌های محکم‌تری بردارد.
    ﺭﺋﻴﺲ هیات‌مدیره ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ بیمه سرمد ﺑﺎ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﻃﺮﺡ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، ﺑﺎﻧﻜﺪﺍﺭی ﺟﺎﻣﻊ ﻭ همچنین ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ، ﺑﺮﺍی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑی ﻭ ﺍﺭﺍئه ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺟﺪﻳﺪ، ﮔﻔﺖ: ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﺎﻧﻜی ﻭ ﺗﺴﻬﻴﻼﺗی و محصولات ﺗﺮﻛﻴﺒی ﺑﺎﻧﻜی ﻭ ﺑﻴﻤﻪﺍی، ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﺍﻫﻜﺎﺭﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍی ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻣیﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﻴﺮﺩ. وی تصریح کرد: ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﺍی ﻫﻢﺍﻓﺰﺍﻳی ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﺎ ﺑﺎﻧﻚ، ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺸﺘﺮﻙ ﺑﺎﻧﻜی و ﺑﻴﻤﻪﺍی ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺷﻮﺩ. مرادی در پایان گفت: ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﺑﺮﺍی ﺍﺭﺗﻘﺎی ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩ، ﺑﺎﻳﺪ ایجاد ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺗﻨﮕﺎﺗﻨﮓ با مشتریان بانک را در دستور کار خود قرار دهد.
     نقش بیمه سرمد در اکوسیستم بانک صادرات ایران
    ﻣﺤﺴﻦ ﺳﻴﻔی، ﻋﻀﻮ هیات‌مدیره ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻧﺸﺴﺖ، ﺿﻤﻦ ﻗﺪﺭﺩﺍﻧی ﺍﺯ ﺯﺣﻤﺎﺕ مدیران پیشین بیمه سرمد گفت: این شرکت ﺑﺮﺍی ﻛﺎﻫﺶ ﺑﻬﺎی ﺗﻤﺎﻡ‌ﺷﺪﻩ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﻴﻤﻪﺍی، ﺑﺎﻳﺪ ﺭﺍﻫﻜﺎﺭﻫﺎی جدیدی ﺍﺭﺍﺋﻪ کند و در این مسیر، توجه به حوزه ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ را در دستور کار قرار دهد.
    ﻭی با اشاره به افزایش سرعت و نوآوری در فضای رقابت دیجیتال، تاکید کرد: ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ، ﺑﺨﺸی ﺍﺯ ﺍﻛﻮﺳﻴﺴﺘﻢ ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺭﻗﺎﺑﺖﻫﺎ ﺑﻴﻦ ﺍﻛﻮﺳﻴﺴﺘﻢ ﺑﺎﻧﻚﻫﺎ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺯﻳﺮﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺎ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺍﺳﺖ. ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﻧﻘﺶ ﭘﺮﺭﻧﮓﺗﺮی ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺍﻛﻮﺳﻴﺴﺘﻢ ﺭﻗﺎﺑﺘی ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ و ﺳﻬﻢ ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ این شرکت ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﭘﻠﺘﻔﺮﻡﻫﺎی ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ نقش و ﺣﻀﻮﺭ ﭘﺮ ﻗﺪﺭﺗی ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.
    ﺳﻴﻔی ﻋﺪﻡ ﺁﺷﻨﺎﻳی ﺑﺨﺶ ﻋﻤﺪﻩﺍی ﺍﺯ ﺟﺎﻣﻌﻪ را ﺑﺎ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ، ﻳﻜی ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺭﺩ مهمی دانست که باید به آن توجه شد. او گفت: ﻳﻜی ﺍﺯ ﭼﺎﻟﺶﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻛﺎﻓی ﺑﺎ ﻓﺮﻫﻨﮓ بیمه ﺁﺷﻨﺎ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻴﺎﻥ، ﺑﺎ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ ﻧﻴﺰ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺁﺷﻨﺎﻳی ندارند و باید از ﻓﻀﺎی ﺭﺳﺎﻧﻪﺍی ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍی معرفی خدمات شرکت استفاده شود.
    ﻋﻀﻮ هیات‌مدیره ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﻭ ﭘﺘﺎﻧﺴﻴﻞﻫﺎی ﻣﻄﻠﻮﺏ ﺑﻴﻤﻪ ﺳﺮﻣﺪ، ﮔﻔﺖ: ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺑﺮﺧی ﻧﺌﻮﺑﺎﻧﻚﻫﺎ ﻛﻪ ﺑﺮﺍی ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻥ ﺧﺎﺹ، ﺗﻼﺵﻫﺎی ﻭﻳﮋﻩﺍی ﺭﺍ ﺁﻏﺎﺯ ﻛﺮﺩﻩﺍﻧﺪ، ﺑﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﻇﺮﻓﻴﺖﻫﺎی ﻓﻨی ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺑﺮﺍی ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺧﺎﺹ، استفاده کرد و ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺟﺪﻳﺪی ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻚ ﻃﺮﺍﺣی ﺷﻮﺩ.
    محصولی نو از بیمه تجارت‌نو ؛
    آسام تنها بیمه‌نامه سفرهای داخلی در کشور رونمایی شد
    سفر همیشه لذت بخش است و باعث می شود زمانی هر چند کوتاه از تمامی دغدغه ها و روزمرگی های زندگی جدا شد و با خیالی آسوده از لحظه های پیش رو لذت برد اما همیشه در حین سفر نگرانی هایی وجود دارد نگرانی برای خانه ای که آن را ترک می کنیم، حوادثی که در هنگام سفر ممکن است رخ دهد و دیگر احتمالاتی که در ذهن خود بارها و بارها مرور می کنیم شرکت بیمه تجارت‌نو با نگرش به رفع تمامی دغدغه‌های ذهنی شما برای سفر کردن، برای اولین بار در صنعت بیمه کشور بیمه نامه مسافرت داخلی با نام آسام را رونمایی کرد .
    به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ مراسم رونمایی آسام با حضور قائم مقام،برخی از معاونین و مدیران ستادی بیمه تجارت‌نو در ستاد مرکزی این شرکت رونمایی شد.
    حسین حسینی، قائم مقام بیمه تجارت‌نو در این جلسه اظهار داشت آسام برگرفته از جمله آسوده سفر امن مطمئن، برای سفرهای داخلی طراحی شده است که تاکنون در صنعت بیمه رواج نداشته است و با توجه به احساس این نیاز در صنعت بیمه و گردشگری کشور عزیزمان با هدف توسعه فرهنگ بیمه و گسترش خرده فروشی در سطح کشور طراحی گردید، ایده ای نو که تا کنون اجرایی نشده و ثمره تلاش بی وقفه همکاران عزیزمان در بیمه تجارت نو است.
    وی بیان داشت آسام بیمه نامه ای مقرون به صرفه و کاربردی است که پوشش‌های منحصر به فردی را ارائه کرده است و در این بیمه‌نامه به راحتی می توانید لحظه‌های خود را در سفر بیمه کنید، پوشش‌هایی مانندهزینه جبران و بازسازی منزل مسکونی بیمه گذار در اثر آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، اتشفشان و ترکیدگی لوله در حین سفر ،هزینه های پزشکی ناشی از حادثه ، جبران هزینه لغو شدن بلیط سفر در صورت بروز حادثه ،دفاع مشروع بیمه شده ،اقدام برای نجات اشخاص و اموال از خطر و حادثه و ..... تنها بخشی از پوشش های بیمه‌نامه آسام است.
    حسینی تاکید کرد یکی از استراتژی های اصلی بیمه تجارت‌‌نو در سال گذشته گسترش خرده فروشی بود که با ارائه محصولات متفاوتی که یکی از آنها طرح آسام است این امر به خوبی محقق شد محصولی که در راستای استراتژی خرده فروشی بیمه کاملا همگام بوده و به مدت دو سال در انحصار شرکت بیمه تجارت‌نو قرار گرفته که بعد از اتمام آن نیز قابل تمدید است.
    قائم‌مقام بیمه تجارت‌نو گفت با توجه به پیش رو بودن سفرهای نوروزی ، آسام در غالب 4طرح پیشنهادی 15،7،3و30روزه با نازلترین قیمت موجود از طریق مراجعه به سایت ،منوی خدمات الکترونیک سپس خرید بیمه نامه وانتخاب طرح آسام https://shop.tejaratnoins.ir/ یا مراجعه حضوری به شعب و نمایندگان بیمه تجارت‌نو قابل دسترس است .