سرمقاله

سیاست خارجی متوازن از ارکان مهم توسعه ملی / کیکاوس پورایوبی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 7411  |  صفحه ۷ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 27 فروردین 1402
    معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد
    تبریز میزبان جشن بزرگ ۱۰ هزار نفری دانش‌آموزان دختر روزه اولی
    تبریز - پاشائی: جشن بزرگ ۱۰ هزار نفری دانش‌آموزان دختر روزه اولی در تبریز برگزار می‌شود.
    پناه علی حسین زاده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: این برنامه با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر دانش آموز دختر با مشارکت و همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه، مصادف با ۲۶ ماه رمضان در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
    وی افزود: برنامه های مهیج و آموزشی متنوعی برای دانش آموزان در این روز تدارک دیده شده تا این عزیزان با فیوضات ماه پر برکت رمضان آشنا شده و خاطره ای ماندگار در ذهن دانش آموزان ایجاد شود.
    وی ضمن اشاره به برنامه های این روز گفت: دانش آموزان در این روز از سخنان ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز بهره مند و در بخشی از برنامه ها با حضور محمدحسین پویانفر به اجرای سرود روزه اولی ها خواهند پرداخت.
    وی از همکاری تمامی تشکل ها برای برگزاری هر چه بهتر این جشن باشکوه قدردانی و خاطرنشان کرد: این جشن با هدف اجرای ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تربیت دینی و ولایی دانش آموزان و آشنایی آن ها با احکام الهی و فیوضات ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
    لازم به ذکر است که جشن بزرگ ۱۰ هزار نفری دانش آموزان دختر آذربایجان شرقی روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه، مصادف با ۲۶ ماه رمضان در محل مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.