سرمقاله

سیاست خارجی متوازن از ارکان مهم توسعه ملی / کیکاوس پورایوبی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 7417  |  صفحه ۷ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 27 فروردین 1402
    مدیر مخابرات منطقه گلستان:
    تحقق توسعه مخابرات با اتخاذ راهبردهای تجاری هوشمندانه
    در جلسه ای با حضور کارشناسان مدیریت تجاری ،راهبردهای سال 1402بررسی شد . با حضور غلامعلی شهمرادی مدیر ، روسا و کارشناسان حوزه تجاری ، فعالیت های سال گذشته تشریح و راهبردهای جدید در سال 1402 پیشنهاد و بررسی شد .
    مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به تلاشهای انجام شده در مدیریت تجاری در راستای توسعه بازار و افزایش سهم آن ،بر اجرای برنامه های جدی تر و مدون تر در حوزه فروش تاکید کرد . وی راهبردهای تجاری هوشمندانه را عامل مهمی در تحقق توسعه مخابرات دانست و شاخص های درآمدزا را از نقاط قابل توجه در برنامه ریزی سال 1402 عنوان کرد و افزود : با تدابیر اندیشیده شده می بایست در خصوص بازاریابی،فروش و افزایش در آمد ،پیشرفت چشمگیری در سال جدید مشاهده شود .
    غلامعلی شهمرادی حوزه تجاری را بخش استراتژیک و کلیدی مخابرات دانست و گفت : سیاست گذاری در جهت کسب درآمد و مطالبه گری درراستای انجام خدمات و ارائه سرویسهای مناسب ، همچنین افزایش سهم بازار ار وظایف اصلی این حوزه به شمار می رود .
    در این جلسه روسای هرکدام از ادارات فروش خانگی،خدمات پس از فروش،فروش تجاری و بازاریابی و امور مشتریان همینطور اداره مشترکین سیاربه ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در سال گذشته پرداختند و محمدرضا اخوت مدیر حوزه تجاری مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی های انجام شده رشد شاخص های عملکردی اتفاق خواهد افتاد ، اجرای کمپین های فروش را عامل مهمی در افزایش سهم بازار دانست و گفت : تلاش های انجام شده در راستای تحقق هدف های در نظر گرفته بوده و امیدواریم با تعهدات و تکالیف ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران بتوانیم با تلاش دو چندان رشد عملکردی داشته باشیم . وی ارزیابی دفاتر فروش ،شناسایی جریانات در آمدی جدید ،بهره مندی از ظرفیت پیمانکاران و شرکت های بومی و تمرکز بر فروش طرح های خود یاری ، شماره های رند و 4 رقمی را از جمله برنامه هایی دانست که در سال جدید بر روی آن تمرکز بیشتری خواهد شد .