سرمقاله

عواقب اجتماعی بحران اجاره‌بها و کوچ شهری ‪/‬ حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • رئیس اتاق ایران و عراق: توسعه برات الکترونیک و ابزارهای نوین تامین مالی، هزینه تولید را کاهش می‌دهد
  • همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران باهدف بهبود خدمات مخابراتی و هوشمندسازی زنجیره ارزش
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 7520  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 28 فروردین 1402
    شیائومی ۱۳ الترا با یک درصد شارژ تا یک ساعت دوام می‌آورد!
    پرچمدار مورد انتظار شیائومی از تراشه‌های باتری جدیدی بهره می‌برد که طول عمر بالای باتری را تضمین می‌کنند.
    برای بسیاری از کاربران دیدن رنگ قرمز آیکون باتری ترسناک است و باعث ناراحتی آن‌ها می‌شود. به علاوه، باتری اکثر گوشی‌های هوشمند زمانی که درصد شارژ آن‌ به زیر ۱۵ درصد می‌رسد به سرعت تخلیه می‌شود و عملا گوشی را بلااستفاده می‌کند. با این وجود، شیائومی به تازگی اعلام کرده است که پرچمدار مورانتظار این برند موسوم به شیائومی ۱۳ الترا عملکرد درخشانی از نظر عمر باتری خواهد داشت. دوام بالای باتری این گوشی پرمیوم به لطف تراشه‌های جدید Surge P2 و Surge G1 میسر شده است.
    شیائومی در تیزر جدیدی که از شیائومی ۱۳ الترا به اشتراک گذاشته است رسما تایید کرده است که این پرچمدار از تراشه‌های باتری Surge P2 و Surge G1 بهره خواهد برد. تراشه Surge P2 نسخه جدید تراشه قبلی Surge P1 است که در سری شیائومی ۱۲ به کار رفته بود. تراشه Surge P1 برای مدیریت حرارت حاصل از شارژ باتری و شارژ بهینه دستگاه توسعه داده شده است. در این راستا، به نظر می‌رسد شیائومی در نسل جدید این تراشه بهبودهای قابل توجهی را برای پرچمدار خود تدارک خواهد دید.
    به لطف تراشه‌های جدید باتری، عمر باتری شیائومی ۱۳ الترا پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. طبق ادعای غول فناوری چینی، پرچمدار جدید این برند با یک درصد شارژ تا یک ساعت در حالت استندبای دوام خواهد آورد و یا قادر خواهد بود تا ۱۲ دقیقه تماس صوتی برقرار کند. البته این قابلیت تنها زمانی فعال می‌شود که گوشی در حالت ذخیره باتری قرار داشته باشد.
    درنهایت باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ الترا در تاریخ ۱۸ آوریل مصادف با ۲۹ فروردین رونمایی خواهد شد. به عنوان یک محصول دوربین‌محور، این گوشی پرمیوم از دوربین اصلی ۱ اینچی IMX989 با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که با سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دیگر همراه می‌شود. مطابق انتظار، قلب تپنده این پرچمدار تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود.