سرمقاله

خیانت دردوقاب !؟ ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 7631  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 30 فروردین 1402
    ناصر راشدی اعلام کرد
    پایش مستمر کیفیت فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی
    تبریز - فلاح: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به پایش مستمر کیفیت فرآورده های نفتی گفت: در سال 1401 بیش از 10500 مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده و جایگاه های عرضه سوخت استان توسط کارشناسان منطقه انجام پذیرفته است.
    ناصر راشدی با اعلام اینکه ذخیره سازی، تأمین و توزیع مطلوب فرآورده های نفتی بعنوان رسالت اصلی این شرکت است، افزود: در امر پایش فرآورده های نفتی علاوه بر نظارت و کنترل های اولیه در زمان بارگیری در مبداء بعد از تخلیه فرآورده در مقصد نیز به صورت مستمر توسط کارشناسان مهندسی فرآورده های نفتی منطقه نمونه گیری و آزمایش می گردد.
    ناصر راشدی تصریح کرد: در این راستا در سال 1401 بیش از 10500 مورد از جایگاه های عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده بازدید و از فرآورده های موجود آزمایش های مربوطه بعمل آمده است.
    به گفته وی، علاوه بر بازدیدهای مذکور نظارت و کنترل کمی نیز از جایگاه های عرضه مواد نفتی به صورت دوره ای و موردی انجام می گیرد.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اضافه کرد: بر همین اساس در طی سال 1401 بیش از 8400 مورد بازدید کنترل کیفی از جایگاه های مواد نفتی استان، توسط کارشناسان سرویس های صنعتی انجام گرفته است. همچنین در بازه زمانی مذکور جهت توزیع سوخت بر اساس الگوها و تعیین سهمیه و جلوگیری از انحراف فرآورده، فعال بودن و میزان موجودی نزدیک به 2100 مورد از مصرف کننده عمده اعم از کارخانجات، شرکت های عمرانی فعال در راهسازی، مترو و معادن فعال استان بازدید صورت پذیرفته گرفته اند.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی همچنین از افزایش 27 درصدی میزان مصرف نفتگاز در بخش صنایع این منطقه در سال 1401 در مقایسه با سال قبل خبر داد.
    ناصر راشدی با بیان اهمیت بخش صنعت در رشد تولید و توسعه اقتصادی اظهار کرد: با توجه به اهمیت تأمین سوخت بخش صنعت استان در سال گذشته با برنامه ریزی و پیگیری امور مربوطه و کنترل و نظارت لازم در سال 1401 نزدیک به 193 میلیون لیتر نفتگاز در بخش صنایع استان توزیع شده که در مقایسه با سال 1400 بیش از 27 درصد افزایش داشته است.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی یادآور شد: رشد مصرف نفتگاز در بخش صنعت نشان از رشد تولید و رونق صنایع منطقه دارد و می تواند بخش های دیگر جامعه را نیز تحت تأثیر قرار داده و موجب حرکت و پویایی آن گردد.