سرمقاله

هنر بیرون آمدن از اشتباه ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 7886  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 05 اردیبهشت 1402
    کتاب جدید کلر ژوبرت چاپ شد
    کتاب «سه نکته مامان‌ها» نوشته کلر ژوبرت توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) چاپ و راهی بازار نشر شد. به گزارش مهر، کتاب «سه نکته مامان‌ها» نوشته کلر ژوبرت توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) به تازگی با تصویرگری این نویسنده چاپ و روانه بازار نشر شده است.
    این کتاب داستانی مصور روایت گفت‌وگوی دوستانه هزار پایی به نام «پاپاپا» و بچه زنبورهاست که «پاپاپا» می‌خواهد برای تشکر از مادر و پدرش که به او خیلی محبت می‌کنند راهی پیدا کند. در این مسیر بچه زنبورها به کمک او می‌آیند. در این اثر کودکان در قالب قصه‌ای فانتزی شیرین و جذاب، با موضوع احترام و تکریم والدین و روش‌های خوشحال کردن آن‌ها آشنا می‌شوند.
    در کتاب «سه نکته مامان‌ها» داستان، متن نوشتاری و تصویر در کنار یکدیگر روایت کتاب را پیش می‌برند، کلر ژوبرت با انتخاب تصاویری شاد و ساده، همراه با به‌کارگیری تنوع رنگی مناسب کتاب را تأثیرگذارتر کرده است، به گونه‌ای که دیدن رنگ‌ها در دوره‌ی سنی ۷ تا ۹ سال با کمک ورق زدن کتاب می‌تواند به تقویت قوه‌ی بینایی کودک کمک کند.
    کلرژوبرت نویسنده فرانسوی و تنها نویسنده خارجی حوزه کودک و نوجوان است که به زبان فارسی تسلط دارد و برای مخاطب این سن قلم می‌زند. او لیسانس علوم تربیتی، فوق‌لیسانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه «لومان» فرانسه) و تحصیلات حوزوی (سطح دو) دارد.
    تاکنون آثار دیگری از این نویسنده همچون مجموعه ۸ جلدی «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی»، مجموعه ۴ جلدی «داستان‌های شکر خدا»، «یک داستان دنباله دار» توسط انتشارات به‌نشر چاپ و منتشر شده است