سرمقاله

امید و اقتصاد ‪/‬ آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 8382  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 14 اردیبهشت 1402
    بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درپی شهادت شیخ خضر عدنان
    شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درپی شهادت شیخ خضر عدنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: به زودی آرمان آزادی قدس، با محو کامل غدۀ سرطانی صهیونیستی محقق خواهد شد. به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم
    مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
    صحنۀ مبارزات‌ و مقاومت اسلامی‌ فلسطین‌ بار دیگر شاهد شهادت یکی دیگر از فرزندان غیور و مظلوم و از رهبران برجستۀ خود در آن سرزمین مقدس بود. شهیدی بزرگواری که‌ با قلبی‌ سرشار از ایمان‌ و اخلاص‌ برای‌ دفاع‌ از سرزمین و خانه و کاشانه، هویت و اعتقادات خود، مجاهدت‌ ‌می‌کرد به‌ دست‌ غاصبان‌ خونخوار و آدمکش‌ صهیونیستی دستگیر و پس از تحمل سال‌ها زندانی و شکنجه و پس از اعتصاب غذای طولانی مدت در زندان های مخوف رژیم موقت و کودک کش صهیونیستی به‌ فوز عظیم شهادت رسید.
    مجاهد مؤمن‌ و شجاع‌ شهید شیخ خضر عدنان از رهبران برجستۀ جنبش جهاد اسلامی، یکی‌ از چهره‌های‌ درخشانی بود که زندگی و حیات خویش را در راه نورانی آزادی قدس و اعتقادات و ارزش‌های والای انسانی ـ اسلامی و جهاد مقدس‌ گذاشت و بالأخره پس از سال‌ها مجاهدت، مقاومت و مبارزه، با درجۀ رفیع شهادت به دیدار حق شتافت. شهید شیخ خضر عدنان در طول زندگی خود بارها توسط صهیونیست‌های غاصب ظالمانه بازداشت شد.
    با این اقدام قاطع و صبر و مقاومت جانانۀ خود در اعتصاب غذا؛ این شکل از اعتراضات را به‌عنوان شکلی مشروع از اعتراض احیا کرد. شهید شیخ عدنان به فریاد بلند مظلومیت در گلو خفتۀ فلسطین و شهدای گرانقدر آن در جهان بدل شد.
    به برکت خون مطهر شهدای گرانقدر فلسطینی و مبارزه و ایستادگی مردم قهرمان فلسطین و دعای مادران و زنان و دختران مظلوم و بی پناه سرزمین های اشغالی؛ امروزه نشانه های واضحی از استیصال و درماندگی همه جانبۀ رژیم جعلی، منفور و موقت صهیونیستی در مقابل مبارزان فلسطینی بیش از هرزمان دیگری نمایان شده و به زودی آرمان آزادی قدس، با محو کامل این غدۀ سرطانی؛ محقق خواهد شد.
    شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تجلیل از مقاومت عزتمندانه ملت مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری و جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی، شهادت این مجاهد فلسطینی را به خانواده این شهید، ملت و گروه‌های مقاومت، به ویژه جنبش جهاد اسلامی فلسطین تسلیت گفته و وجود چنین انسان‌های با ایمان، استوار و خدامحور، را بزرگترین سرمایه جهاد با نظام کفر و شرک جهانی دانسته و یقین واثق دارد سیره مبارزاتی این شهید که همواره آرمان خود را در آزادی قدس سیره ابا عبدالله الحسین(ع) و اهل بیت عصمت(علیهم السلام) قرار داده وهمواره در مسیر مبارزات خود بیان می کرد: «إن لم تکن حسینیًّا علی طریق الشّهادهْ فکن زینبیًّا وهذا طریق الإعلام والتبلیغ، وهذا أقل ما نقوم فیه بالدفاع عن أرضنا و مقدساتنا تضمین کننده پیروزی مبارزان فلسطینی خواهد بود. (ان‌شاء الله)»