صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 8590  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 17 اردیبهشت 1402
    پیکسل واچ ۲ احتمالا همراه با سری پیکسل ۸ معرفی خواهد شد
    ساعت جدید گوگل به احتمال زیاد از تراشه جدید و باتری بادوام‌تری بهره خواهد برد. شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که گوگل در حال کار روی نسل جدید ساعت هوشمند خود موسوم به پیکسل واچ ۲ است که به زودی معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ احتمالا همراه با سری پرچمدار این برند یعنی سری پیکسل ۸ معرفی خواهد شد. به علاوه، به نظر می‌رسد ساعت جدید گوگل با مشخصات فنی جدیدی مانند تراشه تازه بهره خواهد برد.
    طبق این گزارش که توسط وبسایت 9to5Google‌ به اشتراک گذاشته شده است، ساعت پیکسل واچ ۲ همراه با پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود پیکسل واچ ۲ به تراشه جدیدی مجهز شود که احتمالا انرژی کمتری در مقایسه با تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ به کار رفته در پیکسل واچ مصرف خواهد کرد. در این راستا، ساعت جدید گوگل از عملکرد پردازشی بهتر و عمر باتری بالاتر برخوردار خواهد بود که می‌تواند تسک‌های سنگین را به راحتی انجام دهد.
    در کنار بهبودهای سخت‌افزاری، پیکسل واچ ۲ با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری مختلفی همراه خواهد شد. گزارش شده است که ساعت جدید گوگل از زبان طراحی جدید Material You‌ بهره خواهد برد که همراه با اندروید ۱۲ معرفی شد و از ویژگی‌های شخصی‌سازی زیادی برخوردار است. سیستم عامل WearOS پیکسل واچ ۲ نیز بروز خواهد شد و با قابلیت‌های سلامتی مانند تمرینات فیتنس، دمای بدن در حین خواب و سطح اشباع اکسیژن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
    شایان ذکر است که پیکسل واچ ۲ از طراحی مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد. در این راستا، ساعت جدید گوگل به بدنه دایره‌ای‌شکل مجهز خواهد بود و حاشیه‌های نمایشگر آن نیز با ضخامت زیادی همراه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود کاربران قادر خواهد بود بندهای ساعت پیکسل واچ را به دلیل استفاده از پین‌های مشابه به نسل جدید ساعت گوگل متصل کنند.
    درنهایت باید اشاره کرد که عرضه پیکسل واچ ۲ در سال جاری خبر بسیار خوبی برای طرفداران گوگل محسوب می‌شود. چرا که توسعه نسل اول پوشیدنی این برند زمان زیادی برد و کاربران برای خرید آن بسیار صبر کردند.