سرمقاله

هزینه کردن بیهوده تا کی!؟‪/‬ کمال الدین پیرمؤذن

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 8991  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 24 اردیبهشت 1402
    دبیرخانه مطبوعات خوزستان خواستار شد
    با فوریت و حساسیت قتل سردبیر روزنامه توسعه جنوب پیگیری شود
    مدیر خانه مطبوعات خوزستان خواستار رسیدگی فوری و با حساسیت دستگاه‌های انتظامی و قضایی در بحث قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب شد.
    امید حلالی‌ در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قتل سردبیر روزنامه توسعه جنوب در ایذه اظهار کرد: اکبر لیموچی سردبیر روزنامه توسعه جنوب و عضو اصلی خانه مطبوعات خوزستان بود و با توجه به این مساله خانه مطبوعات استان با حساسیت و نگرانی فراوان پیگیر موضوع قتل این همکار رسانه‌ای است.
    وی افزود: تماس‌هایی با مسئولان انتظامی و قضایی استان گرفته شده و خواهان پیگیری هرچه سریع‌تر و با فوریت موضوع قتل هستیم.
    مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: در این موضوع قتل نباید گمانه‌زنی و پیش‌داوری‌ها را جایگزین نتایج کارشناسی و حقیقت موضوع کرد و در این زمینه باید اجازه داد تا دستگاه‌های انتظامی و قضایی مساله را با حساسیت پیگیری کنند.
    حلالی‌ با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه برای رسیدگی به مساله قتل سردبیر روزنامه توسعه جنوب بیان کرد: خانه مطبوعات خوزستان خواستار رسیدگی فوری به مساله قتل همکار رسانه‌ای و یکی از اعضای این تشکل صنفی است.
    وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع‌تر جنایتکاران در این قتل به سزای اعمال‌شان برسند.
    مدیر خانه مطبوعات خوزستان خاطرنشان کرد: مرحوم اکبر لیموچی فردی پیگیر مسائل استان خوزستان و مردم استان بود. ایشان فردی بسیار خونگرم و مردمدار بود که در همه مراسم غم و شادی مردم حضوری فعال داشت. یکی از اصلی‌ترین مسایلی که مرحوم لیموچی مطالبه‌گر آن بود بحث مشکلات استان در زمینه جاده‌های استان و بهبود وضعیت جاده‌ها به ویژه در شهرهای شمالی استان بود.