سرمقاله

هزینه کردن بیهوده تا کی!؟‪/‬ کمال الدین پیرمؤذن

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 9025  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 24 اردیبهشت 1402
    لیندا یاکارینو، زنی که قرار است مدیرعامل جدید توییتر باشد
    ایلان ماسک، میلیاردر امریکایی و مدیرعامل توییتر می‌گوید لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغات ان‌بی‌سی یونیورسال مدیرعامل بعدی توییتر خواهد بود. ایلان ماسک روز جمعه 13 مه در توییتر نوشت که لیندا یاکارینو، یکی از مدیران باسابقه ان‌بی‌سی یونیورسال، مدیرعامل آینده این شبکه اجتماعی خواهد بود.
    او افزود: «لیندا یاکارینو در درجه اول بر مسائل تجاری پیرامون توییتر تمرکز خواهد کرد و من هم بر طراحی و توسعه تکنولوژی‌های جدید متمرکز می‌شوم.»
    ان‌بی‌سی یونیورسال جدایی خانم یاکارینو را تأیید کرده و نوشته است که از روز جمعه او دیگر کارمند این کمپانی به حساب نمی‌آید.
    یاکارینو فارغ‌التحصیل دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است و برای سال‌ها ریاست بخش تبلیغات جهانی و مشارکت تجاری در ان‌بی‌سی‌ یونیورسال را برعهده داشت. از جمله وظایف او در این جایگاه، کسب درآمد از طریق شبکه‌های زیرنظر این شرکت، درآمدزایی از پلتفرم‌های دیجیتال، امور بازرگانی و همکاری با دیگر شرکت‌ها بود.علاوه بر این او بر تبلیغات ان‌بی‌سی یونیورسال در سطح محلی، ملی و بین‌المللی هم نظارت داشت.
    او از زمان پیوستن به ان‌بی‌سی یونیورسال مدیریت یک تیم 2000 نفره را برعهده داشت و توانست بیش از 100 میلیارد دلار برای این شرکت از طریق تبلیغات درآمدزایی کند.
    یاکارینو در لینکدین خود را فردی «پیوند دهنده و جستجوگر» معرفی کرده و نوشته است که همواره «یک عامل پیشرفت متعهد و یک مدیر متحدکننده تیم زیر نظر خود» به حساب می‌آید.
    قبل از پیوستن به NBC، یاکارینو نزدیک به دو دهه را در شرکت جهانی سرگرمی Turner گذرانده است.
    تحلیلگران معتقدند با توجه به خواسته‌های ایلان ماسک از مدیرعامل آینده، خانم یاکارینو با توجه به سابقه طولانی که در حوزه تبلیغات و سرمایه‌گذاری دارد یک گزینه ایده‌آل برای این جایگاه منصوب می‌شود.
    روزنامه وال استریت ژورنال یاکارینو 60 ساله را فردی توصیف کرده که تجربه‌اش به ماسک برای تبدیل توییتر به یک اپلیکیشن همه‌کاره و درآمدزایی بیشتر از این شبکه اجتماعی کمک خواهد کرد.
    دان آیوز، تحلیلگر فناوری در Wedbush می‌گوید «یاکارینو به خوبی با استراتژی کلان توییتر و ایده‌های درآمدزایی این شرکت سازگار است.»
    وبسایت خبری اکسیوس نیز نوشته است که از نظر تجاری و تبلیغاتی توییتر کمپانی کوچکتری در مقایسه با ان‌بی‌سی‌ یونیورسال به حساب می‌آید اما حضور یاکارینو به عنوان مدیرعامل در این شبکه اجتماعی که از زمان خرید آن توسط ایلان ماسک با نارضایتی‌های گسترده کاربران از سیاست‌های مالی و تبلیغاتی مواجه است، چالش بزرگی برای او به حساب می‌آید.
    یاکارینو سابقه همکاری با دولت امریکا در دوره‌های مختلف از جمله در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده را دارد. او در دوره ریاست جمهوری بایدن نیز در برخی پروژه‌ها با کاخ سفید همکاری داشت.