صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 9266  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 31 اردیبهشت 1402
    تهمت به یک پزشک و پلمب شتابزده مطب ‪/‬ سیف الرضا شهابی
    در روزهای اخیر اتفاقی در ارتباط با یکی از  پزشکان  در  شهر مشهد به وقوع پیوست و توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد خصوصا جامعه مقدس پزشکی را در التهاب فرو برد. ریشه اتفاق اخیر بر پایه  ادعای کذبی بود که از سوی  یکی از مراجعین به مطب پزشک انتشار پیدا کرد  و بلافاصله در یکی از روزنامه‌های استان خراسان تحت عنوان قلب سیاه با روپوش سفید به چاپ رسید  مبنی بر اینکه یکی از پزشکان شهر مشهد از پذیرش خانم‌های محجبه در مطب خود داری می‌کند  و کار به جایی کشید که مطب توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد  پلمب شد و اعتبار حرفه‌ای یک پزشک بازیچه خودخواهی یک نفر قرار گرفت.
    موضوع از این قرار است خانمی در بیمارستان تحت درمان  آقای دکتر علی مرادی از نخبگان پزشکی کشور و فوق تخصص جراحی دست  و فارغ التحصیل  از دانشگاه هاروارد که از معتبرترین دانشگاه های دنیا است و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفت و این خانم به اتفاق همسرش به مطب مراجعه می کند در حالیکه دکتر مرادی مشغول معاینه بیماران است شخص مزبور  انتظار دارد پزشک  همسرش را معاینه کند وقتی منشی با معاینه بدون نوبت موافقت نمی کند و می گويد مدارک مربوطه در بیمارستان است و باید به آنجا مراجعه کنند با عکس العمل غیر منطقی و غیر ارزشی این شخص روبرو می شود و به خاطر وابستگی خانوادگی شخص معترض با یکی از پرسنل یکی از روزنامه های مشهد در روزنامه در قالب خبری منفی  انعکاس  پیدا می کند و دانشگاه هم تحت تاثیر فضای مسمومی که ایجاد شده بود بدون تحقیق اقدام به پلمب مطب کرد و در اثر پیگیری های بعمل آمده مشخص می شود واقعیت آن نبود که انتشار پیدا کرد و لاجرم دانشگاه  اقدام به فک پلمپ می‌کند.
    اولا - در حالی که دانشگاه محل تحقیق در هر مورد و موضوعی است چرا مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مشهد بدون تحقیق اقدام به پلمب کردند.
    ثانیا - به جای این که از افراد خدوم جامعه خصوصا در کسوت پزشکی تقدیر و تجلیل بشود چنین رفتارها جز ضرر برای کل مملکت خصوصا برای درمان کشور هیچ نفعی در بر ندارد..
    امید است دانشگاه علوم پزشکی مشهد و وزارت بهداشت و درمان پزشکی ضمن عذر خواهی از دکتر مرادی و جامعه پزشکی من بعد  دقت بیشتر انجام دهند تا در موارد مشابه کارهای شتابزده انجام نگیرد.