صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 9337  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 31 اردیبهشت 1402
    نشر سنگ «باغ وحش انسانی» را به نمایشگاه کتاب آورد
    مجموعه‌داستان «باغ وحش انسانی» نوشته کامران محمدی توسط نشر سنگ در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد. به گزارش مهر، مجموعه‌ داستان «باغ وحش انسانی» نوشته کامران محمدی توسط نشر سنگ در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است. این‌کتاب هشتمین کتاب داستانی محمدی در مقام نویسنده و روان‌شناس است و می‌گوید می‌توان این‌کتابش را اثری در گونه فانتزی سیاه دانست. این‌کتاب ۵ داستان به‌هم‌پیوسته را شامل می‌شود که در عین وابستگی به هم، مستقل هستند.
    کتاب چاپ اولی دیگری که این‌ناشر به نمایشگاه کتاب آورد، «پرسش‌های بزرگ زندگی» نوشته اُم سوآمی با ترجمه مرتضی براتی است. مطالب این‌کتاب با استفاده از حکایت‌های ذن‌بودیسم درباره رسیدن به آرامش و تنظیم نگاه به زندگی و مسائل آن هستند. این‌کتاب با ۱۷۶ صفحه و قیمت ۱۱۰ هزار تومان منتشر شده است.
    چاپ دوم «ملکه‌های فلسفه» نوشته لیزا وایتینگ و ربکا باکستون با ترجمه مریم رضایی هم به‌عنوان کتاب دیگر این‌ناشر، با ۱۷۶ صفحه و قیمت ۱۱۰ هزار تومان در این‌دوره از نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.
    یکی از عناوین چاپ اولی نشر سنگ در این‌دوره از نمایشگاه، کتاب «ذهن‌خوانی» نوشته دیوید جی لیبرمن است که محدثه احمدی آن را ترجمه کرده و با ۱۹۲ صفحه و قیمت ۱۳۰ هزار تومان چاپ شده است. نسخه اصلی این‌کتاب سال ۲۰۲۲ منتشر شد و با تکیه بر پژوهش‌های روان‌شناسی زبان، موضوعاتی را مطرح می‌کند که به مخاطب توانایی‌های شبه‌تله‌پاتی را می‌دهد. نویسنده این‌کتاب سال‌ها روی عناصر زبان و روان انسان مطالعه کرده و می‌گوید نوشته‌هایش در کتاب مورد اشاره غیرعلمی و خیالی نیستند.