سرمقاله

تغییر معادلات در انتخابات ترکیه ‪/‬ محمدرضا ستاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • پرونده مرکز مبادله در دیوان عدالت اداری آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 9597  |  صفحه ۵ |   |  تاریخ: 04 خرداد 1402
    در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد؛
    تعویض و احداث خطوط لوله انتقال نفت
    عملیات تعویض و احداث خطوط لوله جریانی انتقال نفت و گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد.
    رییس اداره تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: طی 2 پروژه مجزا که با همت کارکنان سخت کوش و خستگی ناپذیر این اداره صورت گرفت ضمن تعویض خط لوله بین ایستگاه پمپاژ تا واحد فرآورشی ، برای ایمن سازی انتقال گاز یکی از چاه ها ، خط لوله جدید احداث گردید .
    محمد مراد مرادی افزود : در عملیات نخست خط لوله 8 اینچ و رو زمینی ایستگاه پمپاژ ناحیه مرکزی که وظیفه انتقال نفت به یکی از واحدهای فرآورشی را بر عهده دارد با انجام بازرسی های فنی تشخیص داده شد که نیازمند اصلاح و تعویض می باشد . وی افزود : با توجه به کوهستانی بودن مسیر و وجود رودخانه فصلی، کار با درجه حساسیت بالا توسط همکاران پیگیری و 1000 متر خط لوله که نیازمند تعویض تشخیص داده شد توسط همکاران پرتلاش تعویض گردید .
    وی ادامه داد : در اقدامی دیگر و بمنظور ایمن سازی انتقال، خط لوله 4 اینچ یکی از چاه های گازی واقع در منطقه هفتکل از سوی کارشناسان مربوطه تشخیص داده شد که 2500 متر از مسیر چاه تا واحد فرآورشی می بایست جمع آوری و خط لوله جدید احداث شود .
    مرادی ادامه داد : به همین منظور و علیرغم کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه، پرسنل زحمت کش اداره تعمیرات خطوط لوله بار دیگر پای کار آمدند و طی مدت زمان کوتاهی توانستند خط لوله بیش از نیمی از مسیر را جمع آوری و خط لوله جدید را احداث و جایگزین نمایند .