سرمقاله

تغییر معادلات در انتخابات ترکیه ‪/‬ محمدرضا ستاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • پرونده مرکز مبادله در دیوان عدالت اداری آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 9604  |  صفحه ۶ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 04 خرداد 1402
    آغاز ثبت‌نام مرحله دوم فروش یکپارچه
    فرصت ۸ روزه برای متقاضیان
    گام دوم مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از صبح روز چهارشنبه برای متقاضیان واجد شرایط که در موعد مقرر حساب وکالتی تعریف و وجه لازم را مسدود کرده‌اند و به تایید بانک و سامانه رسیده باشد، آغاز شد؛ متقاضیان از امروز به مدت هشت روز (تا چهارشنبه هفته آینده) برای ثبت پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود فرصت دارند. پس از اجرای مرحله اول فروش یکپارچه خودروها و تایید نهایی خودروهای مورد تقاضای مشتریان (پس از ویرایش نوع خودروها)، برنامه‌ریزی برای اجرای مرحله دوم آغاز  شد.
    اولین گام از فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در دومین مرحله فروش یکپارچه خودروها که افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه است، از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شد و متقاضیان به مدت ۱۰ روز (تا ۲۹ اردیبهشت ماه) فرصت داشتند برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت اقدام کنند؛ پس از اتمام این مهلت، کار پایش و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک به سامانه آغاز شد.
    بر این اساس، با ارسال اطلاعات متقاضیان واجد شرایط به سامانه، سایت سامانه از روز چهارشنبه سوم خرداد ماه فعال شده تا مشتریان بتوانند برای انتخاب پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود اقدام کنند، در این صورت آنها در لیست نوبت‌دهی یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی بر مبنای لیست انتظار قرار خواهند گرفت.همچنین سایت سامانه برای این منظور تا ۱۰ خرداد ماه فعال خواهد بود.این طرح در سه قالب طرح ویژه متقاضیان عادی، طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرایی می‌شود.  در این مرحله از فروش خودروها ۲۳ محصول از چهار شرکت سایپا، مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه‌ای (مصوب شورای رقابت) عرضه شده است.