سرمقاله

نسخه‌های خیالی و اقتصاد بر آب حجت اله اکبرآبادی / حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 9820  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 08 خرداد 1402
    برگزاری جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با دبیر هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر
    دیدار صمیمانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان باد دبیر هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر با موضوع تشکیل کمیته فضای مجازی ستاد برگزار گردید. دیدار صمیمانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با دبیر هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر در روز سه شنبه دو خرداد ماه با موضوع تشکیل کمیته فضای مجازی ستاد با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزاری برنامه های روز جهانی و هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید.
    در این نشست نجاتی، دبیر هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر ، حجت الاسلام کلاه کج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و کارشناسان این حوزه حضور داشتند.
    نجاتی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی و هفته مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اهمیت فعالیت دستگاه های فرهنگی بویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش های فرهنگی و هنری به تشریح برنامه ها و عناوین هفته مذکور پرداخت.
    وی بر تشکیل کمیته فضای مجازی ستاد مبارزه با مواد مخدر در کنار دیگر کمیته های ستاد با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه تولید محتوا تاکید کرد.
    در ادامه حجت الاسلام کلاه کج به آمادگی این اداره کل با بهره گیری از ظرفیت های حوزه فرهنگ و هنر در بخش آگاه سازی جامعه به منظور پیشگیری و کاهش معضلات اجتماعی بویژه مواد مخدر اشاره کرد و گفت: نقش هنر در تولید آثار هنری و سینمایی با رویکرد خاطره سازی فعالیت های فرهنگی و هنری به منظور ماندگاری آثار در اذهان عمومی بسیار تاثیرگذار است.
    در پایان صالحی (دبیر کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر) و منصوری خواه (مسئول حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل ارشاد خوزستان) به رایزی و همکاری مشترک در خصوص هرچه با شکوه تر برگزار کردن برنامه های روز و هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر که از سی خرداد ماه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد، پرداختند.