سرمقاله

انتخابات ترکیه و پیروزی اردوغان ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 9989  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 10 خرداد 1402
    «هیوکا باشگاه ادبیات کلاسیک» چاپ شد
    رمان سه‌جلدی «هیوکا باشگاه ادبیات کلاسیک» نوشته هونوبو یونیزاوا با ترجمه حورا نقی‌زاده توسط انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش خبرنگار مهر، رمان سه‌جلدی «هیوکا باشگاه ادبیات کلاسیک» نوشته هونوبو یونیزاوا به‌تازگی با ترجمه حورا نقی‌زاده توسط انتشارات پیدایش برای نوجوانان بالای ۱۲ سال منتشر و راهی بازار نشر شده است.
    «رمان‌های راحت‌خوان» مجموعه‌ای است که نشر پیدایش از سال ۱۳۹۸ انتشار عناوین‌اش را آغاز کرده است. برای برقراری ارتباط بهتر با «رمان راحت‌خوان»، باید آن را راس سوم مثلثی دانست که دو ضلع دیگرش، «آنیمه» (انیمیشن ژاپنی) و «مانگا» (کمیک ژاپنی) هستند. رمان‌های راحت‌خوان، می‌توانند هر ژانر و مضمونی داشته باشند و ممکن است مناسب مخاطبان کودک یا بزرگسال باشند. ولی به‌هرحال نوعی فلسفه و مساله اخلاقی در آن‌ها وجود دارد و البته خواندنشان برای مخاطب راحت است.
    از مجموعه موردنظر تا به حال، مجموعه چهارجلدی «دیگری»، مجموعه شش‌جلدی «بیداری»، رمان «دفترچه مرگ»، رمان «دیو و پسرک»، رمان شش‌جلدی «واتارو در سرزمین خیال»، مجموعه دنباله‌دار «سائو، هنر شمشیرزنی آنلاین»، رمان چهارجلدی «سفرهای کینو» و رمان «دختر آفتاب» منتشر شده‌اند.
    شخصیت اصلی رمان «هیوکا باشگاه ادبیات کلاسیک» دختری به‌نام هوتارو است که از وقتی وارد مدرسه شده، یک‌هدف برای خود تعریف کرده؛ این‌که کمترین انرژی ممکن را صرف کند. اما زندگی آرام هوتارو با دخالت‌های خواهربزرگش به هم می‌خورد. در ادامه قصه این‌دختر باید عضو باشگاه ادبیات کلاسیک شود تا باشگاه را از نابودی نجات دهد. او در این‌باشگاه با دختری کنجکاو به‌نام چیتاندا آشنا می‌شود که کنجکاوی‌هایش، هوتارو و بچه‌های دیگر عضو باشگاه را با ماجراهای عجیب و غریبی مواجه می‌کند. هوتارو دختری زبروزرنگ و است و مثل یک‌کارآگاه عمل می‌کند. او با پیروی از روش‌های کارآگاه‌هایی چون هرکول پوآرو و شرلوک هولمز معماهای مدرسه و چیتاندای کنجکاو را حل می‌کند.