سرمقاله

انتخابات ترکیه و پیروزی اردوغان ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 9994  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 10 خرداد 1402
    بازدید وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نخستین نمایشگاه صنعت پست

    وزیر ارتباطات با حضور در غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته، با تقدیر از راهکار لجستیک هوشمند ایرانسل، خواستار اجرایی شدن این راهکار در سطح کشور شد.

    به گزارش روابط عمومی ایرانسل، غرفه راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته، بعدازظهر امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، میزبان دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات بود. وزیر ارتباطات در جریان این بازدید، از نزدیک با راهکار لجستیک هوشمند ایرانسل و نتایج اجرای آن در صنایع مختلف آشنا شد. وی در ادامه این بازدید و گفت‌وگو با مدیران راهکارهای سازمانی ایرانسل، از مدیرعامل شرکت پست خواست تا با همکاری ایرانسل، این راهکار را در یکی از استان‌های کشور اجرایی کنند و نتایج آن را برای ایجاد تحول دیجیتال در شبکه پست کشور، به کار گیرند.

    راهکارهای سازمانی ایرانسل با هدف ارائه محصولات و راهکارهای نوآورانه ویژه صنعت پست و صنایع وابسته آن، در اولین نمایشگاه صنعت پست ایران حضور یافت تا توان خود در توسعه سیستم‌های هوشمند و دیجیتالی کردن صنایع را، به اطلاع کسب‌وکارها و علاقه‌مندان برساند.

    از جمله خدمات ارائه‌شده توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل، می‌توان به ارتباطات پرسرعت سازمانی، خدمات سازمانی موبایل، اینترنت اشیا و… اشاره کرد که در این نمایشگاه به‌طور مشخص، به معرفی راهکارهای سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سیستم بی‌سیم واکه و سرویس VPN سازمانی ویژه صنعت پست و تجارت الکترونیک، پرداخته است.

    نمایشگاه پست اکسپو با هدف ایجاد فرصت برای شرکت‌های فعال در حوزه‌هایی مانند بسته‌بندی، لجستیک، خدمات پستی، فناوری‌های جدید و هوشمندسازی، خدمات الکترونیک، رباتیک، اینترنت اشیاء، قبول و ارسال مرسوله، و هر خدمت یا محصول مرتبط با صنعت، در حال برگزای است. در این نمایشگاه جدیدترین ایده‌ها و نوآوری‌ها در صنعت پست به نمایش گذاشته شده و همچنین بستری برای ایجاد روابط تجاری در مقیاس ملی و جهانی است.

    اولین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۲، از ساعت ۹ تا ۱۸، در مصلی تهران میزبان علاقه‌مندان است.