سرمقاله

حرکت‌های آونگی! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16378  |  صفحه ۸ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 15 مهر 1402
    برگزاری آیین کلنگ زنی ساخت ساختمان جدید بیمه آسیا درآبادان
     آیین کلنگ زنی و آغاز پروژه ساختمان جدید شعبه بیمه آسیا در آبادان، با حضور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه و مسئولان این شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین کلنگ زنی و آغاز پروژه ساختمان جدید شعبه بیمه آسیا درآبادان، با حضورمسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، حجت الاسلام غبیشاوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان، سرهنگ پاسدار احمدی، فرمانده سپاه این شهرستان، فرمانده راهور و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، مدیران شعب تعدادی از شرکت های بیمه، و همچنین اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، سرپرستی منطقه هشت بیمه آسیا و روسای شعب تابعه برگزار شد.
    بنابر این گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت، با اشاره به اینکه یکی از رموز موفقیت و محبوبیت بیمه آسیا، حرکت در مسیر خدمت رسانی به مردم و بیمه گذاران در حوزه ارائه پوشش های بیمه ای و پرداخت خسارت در سراسر کشور است، گفت: ساخت ساختمان جدید شعبه آبادان در همین مسیر و جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم شریف این شهرستان و همچنین توسعه و تقویت فضای کارآفرینی در این منطقه انجام می شود .
    وی با تصریح این موضوع که آبادان به دلیل ویژگی های استراتژیک سیاسی، جغرافیایی و اقتصادی از جمله استقرار پالایشگاه بزرگ نفت و سایر تاسیسات زیربنایی صنعتی و بندری، همواره و  از گذشته های دور از مناطق خاص و مهم کشورمان محسوب می شود، بیان داشت:  این منطقه از ظرفیت های فوق العاده برای توسعه اقتصادی کشور برخوردار است و بیمه آسیا آمادگی این را دارد که در آبادان، واحدهای صنعتی و تولیدی را در مقابل انواع ریسک ها حمایت کند .
    مسعود بادین دربخشی دیگری از سخنان خود  بر حمایت مسئولین شهرستان آبادان برای توسعه پوشش های بیمه ای جهت رونق فعالیت های صنعتی و اقتصادی و افزایش اشتغال جوانان این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: کمک و همراهی در روند ساخت ساختمان جدید شعبه بیمه آسیا در آبادان می تواند در تحقق این برنامه، بسیار موثر باشد.
    حجت الاسلام غبیشاوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان آبادان نیز در این مراسم در سخنانی ضمن قدردانی از مدیرعامل بیمه آسیا برای انجام پروژه ساختمان جدید شعبه آبادان، گفت: حفاظت از اموال یک باور دینی است و بیمه به عنوان ابزاری برای حمایت از فعالیت های مردم، ریشه های فقهی دارد.
    سرهنگ پاسدار احمدی، فرمانده سپاه شهرستان آبادان نیز در این مراسم با تشکر از مدیریت بیمه آسیا برای ساخت ساختمان جدید که در شان این شرکت بزرگ بیمه ای و مردم آبادان است، اظهار داشت: شهرستان آبادان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف برای سرمایه گذاری دارد و امیدواریم بیمه آسیا با ظرفیت های فنی و توان مالی بالایی که دارد، در این امر پیشرو باشد.
    گفتنی است، در آیین کلنگ زنی و آغاز پروژه ساختمان بیمه آسیا در شهرستان آبادان، سید مهدی صادقی عضو هیات مدیره و معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، فرامرز خجیر عضو هیات مدیره و معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت، غلامرضا سرلک معاون بیمه های اموال و همچنین بهروز ناظمی معاون امور استان ها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران، مسئولان سرپرستی منطقه هشت و شعب تابعه حضور داشتند.