سرمقاله

حمله به یمن و توسعه درگیری / سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22421  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 27 دی 1402
    کشف ۲۰۰۰ قلم لوازم خانگی قاچاق در پایتخت
    رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰۰۰ هزار قلم لوازم خانگی قاچاق از انباری در خیابان شهید رجایی خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان شهید رجائی شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان شهید رجائی درحال تخلیه است.
    وی با بیان اینکه اقلام و کالاهای خارجی قاچاق به وسیله خودروهای شوتی به این مکان منتقل شده بودند، گفت:‌ در جریان تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس امنیت اقتصادی همچنین مشخص شد که این اقلام به داخل انبار منتقل شده و در آنجا با پوشش کارتن و لیبل ساخت ایران به وسیله وانت به بازار ارسال می‌شوند.
    افشاری افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پس از انجام هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازدید از محل مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است و کالاهای موجود در آن نیز در سامانه انبارها ثبت نشده است. ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع لوازم برقی آشپزخانه خارجی در پوشش کارتن و لیبل ساخت ایران در محل دپو شده است.
    وی با بیان اینکه لوازم خانگی کشف شده فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود، گفت: کالاها شامل تعداد ۲۰۸۶ قلم انواع لوازم برقی آشپزخانه ساخت کشور چین بود. کارشناسان نیز ارزش ریالی آن را بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال برآورد کردند.
    رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه انبار مذکور پلمب شد، گفت: در همین راستا پرونده قضایی نیز تشکیل شد و به همراه متهم به دادسرا ارجاع شد.