سرمقاله

شرایط مبهم، وضعیت شکننده / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22570  |  صفحه ۹ | تولید و تجارت  |  تاریخ: 30 دی 1402
    با حضور مدیر عامل بیمه سرمد نشست هم‌اندیشی نمایندگان شرکت برگزار شد
    نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه سرمد با نمایندگان
    به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، جمعی از نمایندگان  بیمه سرمد در نشستی صمیمانه با حضور سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد به بحث و تبادل‌نظر نشستند. در این نشست نمایندگان بیمه سرمد به صورت جداگانه به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند و در جهت رفع موانع پیشنهاداتی مطرح کردند. 
    مدیرعامل بیمه سرمد گفت: با اصلاح نیروی انسانی تلاش کردیم تا چابکی در انجام امور محوله ارتقا یابد و  پاسخ‌ گویی همکاران به شبکه فروش بهبود یابد. به حمدالله تلاش تیم مدیریتی شرکت به نتیجه رسیده و  وضعیت شرکت بهبود ملموس یافته است ولی حرکت به سمت نقطه  مطلوب ادامه دارد تا رضایت سهامدار، شبکه فروش و بیمه گذاران را در تمامی سطوح شرکت شاهد باشیم. 
    آقای بهشتی‌نژاد با اشاره به اصلاح پرتفوی شرکت گفت: در سال جاری، شرکت کشش پذیرش پورتفوهای پرخطر را نداشت و با تدبیر و  نرخ‌دهی مناسب از بحران گذشته عبور کردیم که امیدوارم این اتفاق باعث شود در سال پیش رو با رویکردی جدید وارد فضای مناسب کسب‌وکار شده تا اتفاقات خوبی را برای نمایندگان به ارمغان آوریم. 
    در ادامه آقای زاهدنیا، عضو هیأت مدیره و ناظر فنی شرکت سه اصل احترام، سرعت در پاسخگویی و خدمت‌رسانی مناسب در حوزه صدور و خسارت را لازمه کار بیمه‌گری دانست و نماینده‌محوری را از سیاست‌های پیش روی هیأت مدیره اعلام کرد.
    محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در چند ماهه اخیر پرداخت و گفت: راه‌اندازی شورای راهبری شبکه فروش،تصویب آیین نامه رفاهی نمایندگان ، کوتاه‌تر شدن فرایند پرداخت خسارت، افزایش سقف صندوق نمایندگان تا ۱۰۰ میلیون ریال برای کلیه نمایندگان، ایجاد صندوق تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال برای نمایندگان برتر و ایجاد نظم در پرداخت خسارت از جمله این اقدامات بوده است.