سرمقاله

شرایط مبهم، وضعیت شکننده / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22585  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 30 دی 1402
    اپل می‌گوید ویژن پرو می‌تواند برای فعالیت‌هایی مانند جراحی استفاده شود
    بر اساس ویدئویی که به تازگی از طریق بلومبرگ منتشر شده، دو کارمند اپل توضیح داده‌اند که ویژن پرو می‌تواند در اتاق‌های جراحی، آموزش‌های پیشرفته با کیفیت در حوزه‌های فنی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس ویدیویی که برای کارمندان اپل ارسال شده، مدیران اپل معتقدند ویژن پرو دارای تعدادی برنامه کاربردی از آموزش فنی پیشرفته گرفته تا استفاده در اتاق‌های عمل شامل آموزش سازمانی است.
    این ویدئو درمورد توسعه ویژن پرو و مواردی که ممکن است در آینده از آن استفاده شود، بحث می‌کند. بلومبرگ متنی از ویدیو را دریافت کرده و جزییات مربوط به اطلاعات موجود را به اشتراک گذاشته است.
    مایک راکول از اپل در این ویدیو می‌گوید: «اغلب جراحان برای مشاهده نمایشگرها در حین عمل، جایی که اطلاعات پخش می‌شود، تلاش می‌کنند. اپل ویژن پرو می‌تواند همه اینها را جمع کند و امیدواریم نتایج را برای بیماران بهبود بخشد.»
    راکول گفته که تکنسین‌ها یا مکانیک‌های هواپیما نیز می‌توانند از ویژن پرو برای «آموزش با کیفیت بالا» استفاده کنند که پیش‌تر امکان‌پذیر نبوده است، اپ همچنین اضافه کرده که اپل درمورد فرصت‌های یادگیری و آموزش بسیار هیجان‌زده است.
    راکول گفته: «ما تلاش کردیم محصولی بسازیم که یک ابزار باشد، نه یک اسباب بازی.»
    بر اساس گزارش بلومبرگ، دو کارمند زیر نظر راکول وظیفه کشف اپلیکیشن‌های جدید را برای ویژن پرو بر عهده دارند. یکی از آنها در حال بررسی کاربردهای سازمانی برای این دستگاه است، در حالی که دیگری به دنبال فرصت‌های آموزشی بالقوه است.
    با توجه به قیمت بالای دستگاه، یافتن کاربردهای سازمانی برای این هدست می‌تواند کلید موفقیت آن باشد. ویژن پرو از ۳۵۰۰ دلار شروع می‌شود که آن را دور از دسترس برخی از مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.