سرمقاله

بحرانِ رفتن / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22647  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 01 بهمن 1402
    اولین تجربه‌های استفاده از ویژن پرو و نظرات جالب در مورد این دستگاه
    اپل در روزهای اخیر امکان استفاده خبرنگاران را از ویژن پرو مهیا کرده که نظرات جالب این افراد در مورد این محصول منتشر شده است. اپل این هفته اعضای رسانه‌ها را برای دور دیگری از آزمایش ویژن پرو قبل از عرضه آن به شهر نیویورک دعوت کرد و افرادی که توانستند این دستگاه را امتحان کنند اکنون برداشت‌های خود را به اشتراک گذاشته‌اند.
    اپل برای اولین بار به رسانه‌ها اجازه داد تا از ویژن پرو در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان استفاده کنند، اما این محصول در آن زمان هنوز در حال توسعه بود و ویژگی‌های آن محدود بود. اکنون این هدست در حال عرضه است، بنابراین آزمایش کنندگان می توانند ویژن پرو را همانطور که مصرف‌کنندگان تجربه می‌کنند، تجربه کنند.
    چرلین لاو از Engadget این هدست را تنها به مدت ۲۰ دقیقه با بند استاندارد استفاده کرده و به دلیل وزن دستگاه «کمی درد داشته است». اپل بند او را با بند حلقه‌ای دوتایی تعویض کرده که خوشبختانه موثر واقع شده و «برای توزیع وزن بسیار بهتر بوده است.»
    دانا والمن از Engadget مجبور شده برای اینکه تناسب مناسبی با صورت داشته باشد، عایق نور را آزمایش کند و وقتی خیلی شل بوده، حروف هدست برایش واضح به نظر نمی‌رسیده است. هر دو آزمایش‌کننده نسخه بند دوتایی را که راحت‌تر بوده ترجیح داده‌اند و گفته‌اند گزینه‌های زیادی برای تناسب وجود دارد. جوانا استرن از وال استریت ژورنال گفته که بند حلقه‌ای دوگانه، که او توانسته برای اولین بار آن را امتحان کند، بسیار راحت‌تر از گزینه تکی بوده است.
    این چهارمین استفاده من از ویژن پرو بود و سرانجام اپل به ما اجازه داد با آن عکس بگیریم. سه دموی اول من (در ژوئن، نوامبر و دسامبر) همه بابند تکی بودند و من واقعا سنگینی هدست را روی صورتم احساس می‌کردم. اما امروز بند دوتایی رو امتحان کردم…
    ویکتوریا سانگ از The Verge در مورد وزن توضیحی نداده، اما گفت که می توانید احساس کنید که روی سرتان نشسته است و مدل موی شما را خراب می‌کند، و کسانی که موهای بلند دارند می‌توانند آن را به صورت دسته‌ای در پشت احساس کنند.
    در حالی که کیبورد شناور توسط مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ یک قابلیت حذف شده توصیف شده است، لاو گفته که این کیبورد بسیار خوب کار می‌کند، در حالی که والمن گفته که این صفحه کلید یکی از ناامیدکننده‌ترین بخش‌های تست بوده است، زیرا هیچ یک از گزینه های تایپ برای استفاده طولانی کار نمی‌کرده است. سانگ هم گفته که این کیبورد کار می‌کند، اما خوب نیست. او توضیح داده: «شما به یک حرف نگاه می‌کنید و انگشتان خود را برای انتخاب آن فشار می‌دهید».