سرمقاله

باز هم زلزله ... ‪/‬ آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4510  |  صفحه ۵ | ایران زمین  |  تاریخ: 13 بهمن 1401
    استاندار سیستان و بلوچستان:
    مسئولین باید به‌دنبال کارهای نشدنی باشند
    استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز همه مسئولین باید در میدان باشند و به‌دنبال کارهای نشدنی بروند. محمد کرمی در نشستی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولین حراست ادارات، افزود: انقلاب اسلامی ادوار سختی را پشت سر گذاشت اما به دلیل این‌که این انقلاب اراده الهی است، اسلام پیروز است.
    وی گفت: امروز مرهون خون شهدایی هستیم که قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن به شهادت رسیده‌اند، افرادی که در دوران رژیم ستم شاهی در مقابل شکنجه‌ها ایستادند و به آینده امیدوار بودند. استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی را در ابعاد گوناگون برنامه‌ریزی کردند و از همان روز اول محاصره نظامی، اقتصادی و سیاسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند؛ اما جایی‌که اراده الهی تعلق بگیرد همه عالم هم جمع شوند باز هم نمی‌توانند کاری کنند. وی خاطرنشان کرد: همه عالم در ید قدرت الهی است به‌طور مثال اگر یکی از این توطئه‌هایی که دشمن برای به زمین زدن این انقلاب طراحی کرده در کشور دیگری اجرا می‌شد، قطعاً شکست می‌خورد. وی خاطرنشان کرد: اینکه در ۸ سال دفاع مقدس تحت شدیدترین تحریم‌ها جنگید عنایت الهی است که با اراده و ایمان قلبی قوی رزمندگان صورت گرفت. استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز دشمن بیش از پیش قساوت و خباثت نسبت‌به ملت ایران دارد، که علت آن‌هم به دلیل پیشرفت‌های روزافزون این سرزمین است. وی تاکید کرد: دشمن می‌داند که این انقلاب اراده الهی است از این رو شاهدیم همه سیاست‌های دشمن در دنیا با شکست مواجه شده به‌همین دلیل روش‌های مختلفی را برای آسیب وارد کردن به ملت ایران طراحی می‌کند اما با توجه حکیمانه مقام معظم رهبری، این توطئه‌ها یکی پس‌از دیگری خنثی شد. کرمی افزود: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی عصبانی بوده به‌همین دلیل طبیعی است که به روش‌های مختلف مردم را نسبت‌به انقلاب ناامید و اراده مسئولین را تضعیف کند.
    استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که امروز همه مسئولین باید در میدان باشند و به‌دنبال کارهای نشدنی بروند، تاکید کرد: گزارشات باید کف میدان دیده شود و تنها در قالب ارائه گزارش‌های نوشتاری نباشد.
    وی با تاکید بر اینکه مجموعه‌های نظارتی تسهیل کننده امور هستند، خاطرنشان کرد: این نظارت اهمیت فراوانی دارد و بر این اساس باید بر کار پیمانکاران بسیار حساس باشیم چرا که این کنترل و نظارت عین دلسوزی برای مردم است.