سرمقاله

نشانه‌های ملموس به جای حرف / ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 4587  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 15 بهمن 1401
    مدیرعامل شرکت گاز استان فارس خبر داد
    پوشش ۹۹ درصدی گازرسانی در استان فارس
    مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از پوشش ۹۹ درصدی گازرسانی در استان خبر داد و گفت: امسال گازرسانی به روستا‌ها ۱۲۴ درصد رشد داشته و در بخش صنعت شاهد رشدی ۱۴۰ درصدی هستیم. علی‌اکبر میدان‌شاهی در نشست خبری با بیان اینکه برای اولین بار در استان فارس بودجه مضاعفی برای پروژه‌های جدید گازرسانی گرفته و بودجه دومی به استان اختصاص داده شد، اظهار داشت: با این اصلاح و ارتقاء، بودجه امسال این شرکت به 2400 میلیارد تومان رسید و گازرسانی به 2 شهر، 86 روستا و 280 صنعت انجام شد که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر گازرسانی به 3 شهر دهرم، بنارویه و کوره و 106 روستا و 688 صنعت در حال اجراست، تعداد مشترکان خانگی این استان را یک میلیون و 697 هزار و 305 مشترک اعلام و اضافه کرد: در حال حاضر از 120 شهر استان و، 117 شهر گازدار است.
    میدان‌شاهی از پوشش 99 درصدی گازرسانی در استانفارس خبر داد و بیان کرد: امسال گازرسانی به روستا‌ها 124 درصد رشد داشته و در بخش صنعت شاهد رشدی 140 درصدی هستیم.
    وی به رشد 100 درصدی گازرسانی به شهر‌های استان فارس نیز اشاره کرد و افزود: سال آینده هیچ شهری در این استان بدون گاز طبیعی نخواهد بود. مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه گازرسانی به 106 روستا در حال اجرا است، عنوان کرد: گازرسانی به 688 صنعت در دست اجرا و گازرسانی به 688 صنعت به مرحله بهره‌برداری رسیده است. میدان‌شاهی درصد بهره‌مندی گاز در خانوار‌های شهری استان را 98.7 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان در روستا‌ها 91 درصد است. وی بودجه امسال شرکت گاز استان فارس را 1092 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: این بودجه برای 175 پروژه اختصاص داده شده بود که در شش ماهه نخست امسال 1360 میلیارد تومان جذب شد و در هفته دولت گازرسانی دو شهر، 91 روستا و 350 صنعت به بهره‌برداری رسید. مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه در روند بهینه‌سازی مصرف انرژی، 143 مجموعه و دستگاه اخطار قطع جریان گاز گرفته‌اند، گفت: استان فارس به عنوان استان معین، گازرسانی و نصب انشعاب در استان سیستان و بلوچستان را با انجام داده است.