سرمقاله

فیلترینگ؛ قصاص قبل از جنایت! ‪/‬ حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات
  • رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس نهم و دهم به خبرنگار نبض بورس گفت: پایدارسازی منابع، اولویت اصلی صندوق های بازنشستگی و بیمه ای است
  • تقسیم سود 80 درصدی بابت هر سهم همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10881  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 29 خرداد 1402
    در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفت
    دیدار عوامل فیلم دست ناپیدا با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان
    انسیه شاه حسینی و سیدسعید سیدزاده، کارگردان و تهیه کننده فیلم در دست ساخت "دست ناپیدا" در حوزه دفاع مقدس با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مدیر این اداره کل دیدار کردند.
    شاه حسینی در این دیدار اظهار کرد: دست ناپیدا روایت زندگی زنانی است که زمان جنگ در کارون لباس می شستند. این فیلم روایتگر زندگی زنی است که ۲۰۰ فانوسقه خونین روی دوش دارد و همه را در آب کارون شسته و آنها را به جبهه می فرستد.
    وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که ساخت این فیلم را شروع کنید ادامه داد: مهمترین لوکشین ما در حاشیه رودکارون و همان محل ستاد پشتیبانی کارون در زمان جنگ است. آنجا سوله هایی بوده که ما در حال بازسازی آن هستیم.
    کارگردان فیلم سینمایی دل نمک خاطر نشان کرد: بازیگران این فیلم عمدتا از آدم‌های منطقه هستند و تلاش می کنیم که بازیگران ترکیبی از بازیگران شناخته شده و غیرچهره باشند.
    در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج اظهار کرد: در شورای فرهنگ عمومی استان بحث ساخت فیلم "دست ناپیدا" در خوزستان مطرح گردید و قرار بر این شد که این فیلم حمایت شود.
    وی با بیان اینکه خوزستان متعلق به همه مردم ایران است تصریح کرد: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که "خوزستان دین خود را ادا کرد" وقت آن است که دین ها به خوزستان ادا شود، این انقلاب هرچه دارد به برکت خون شهدا است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از حمایت این اداره کل از ساخت فیلم سینمایی "دست ناپیدا" خبر داد و گفت: ساخت این فیلم به فرمان مقام معظم رهبری است باید تلاش کنیم به نحو احسن انجام شود.